שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » דלתות אלדור – דלתות מעוצבות לכל הבית
דלתות מעוצבות
החלטתם ללכת על שיפוץ אחרי התלבטויות ודחיות רבות. ובכן, בשעה טובה! אפשר לומר שהזדמנות זו פותחת את הדלת להחלטות עיצוביות חדשות עבור הבית המשופץ שלכם
דלתות אלדור | צילום: pixabay

השאלה, אילו דלתות זה יפתח? עולם הדלתות המעוצבות עשה קפיצה משמעותית בשנים האחרונות, וכיום לא מדובר בהחלטה שלוקחים על רגל אחת. ישנם סוגים רבים של דלתות מעוצבות לבחור, ולשמחתכם- לדלתות אלדור יש את האיכותיות ביותר בשוק. 

עמידות כתנאי סף

החלפת דלתות פנים עשויה להביא להוצאות לא מבוטלות, זה נכון. לכן, כל בחירה חייבת להיות מדויקת. דלתות פנים פולימר, למשל, הן עמידות במאה אחוז בפני נזקי מים כאלה ואחרים. לכן, מומלץ לבחור בדלתות פולימר עם צביעה בתנור עבור חדרי האמבטיה, החשופים לכמויות מים גדולות על בסיס יומי, ואף לשקול לבחור בדלתות פנים מעוצבות מפולימר גם לשאר החדרים, אם אתם נמנים על אלה ששוטפים את הבית עם מים רבים. 

דלתות כניסה מרהיבות

כפי שכל עסק משקיע בחלון הראווה שלו, מתוך הנחה שמדובר במראה אל תוך העסק, כך גם רבים בוחרים להשקיע בעיצוב דלת כניסה לבית. כאשר ניגשים לבחור דלתות כניסה, חשוב לשים דגש בראש ובראשונה על ביטחון דיירי הבית, לרבות מערכת נעילה משוכללת, נעילה של 7 בריחים ומנגנון מולטילוק. כמו כן, יש להקפיד על בידוד אקוסטי שימנע מרעשים להישמע בקלות מחוץ לדלת הכניסה. ניתן להשיג דלתות כניסה מעוצבות המשלבות חומרי גלם שונים כמו זכוכית וברזל, ואפילו דלתות כניסה בסגנון כפרי המעניקות לכניסת הבית מראה קסום וטבעי. 

התקנה

כאמור, החלפת דלתות פנים או דלתות כניסה מוגדרת כהוצאה כלכלית משמעותית. לכן, יש לוודא שאתם עושים את זה אצל אנשי מקצוע רציניים ומהימנים, כמו למשל חברת דלתות אלדור. החברה מציעה מגוון מבצעים על דלתות פנים כולל התקנה, וגם עלדלתות כניסה, כאשר מחיר ההתקנה כלול וניתן לבצע התאמות אישיות כולל בחירת צבעי הדלת. 

עלויות

עלויות התקנת דלתות פנים לבית ודלתות כניסה מעוצבות, נובעות בהכרח ממספר פרמטרים, כמו בחירת חומרי הגלם מהם עשויה הדלת, מידת ההתאמה האישית לצרכי הלקוח, רמת הגימור ומבנה הדלת. חשוב לזכור כי התקנת דלת אחת תהיה יקרה יותר בצורה משמעותית מהתקנת ארבע דלתות לצורך העניין, ולכן אם אתם מעוניינים בהחלפת דלת אחת, קחו בחשבון שזו הזדמנות לבצע החלפה נרחבת יותר במחיר משתלם. 

אל תתפשרו על איכות

התקנת דלתות פנים ודלתות כניסה חייבת להתבצע על ידי מתקינים מקצועיים, רצוי שיהיו מטעם החברה ממנה נלקחה ההזמנה. יש לבצע עבודות אלו בזהירות ובדיוק רב, שכן פגיעה במבנה הדלת או אי התאמה למידות הרצויות עלולות להוביל לפגיעה באיכות ההתקנה. אם אתם רוצים להיות בראש שקט לגבי בחירת דלתות פנים מעוצבות ודלתות כניסה חזקות ובטוחות, אין בכלל שאלה- צרו קשר עם דלתות אלדור ותהנו ממחירים אטרקטיביים מבלי לוותר על איכות הדלת. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים