שיתוף
תגובות
חדשות » דיווח: 3 מחבלים הרוגים מאש צה"ל במחנה פליטים ליד שכם
כוחות צה"ל רבים נכנסו למחנה הפליטים בלאטה ולמחנה הפליטים ג'נין | על פי משרד הבריאות הפלסטיני 3 נהרגו ו-6 נפצעו בחילופי האש
תגיות: ,
פעילות צה"ל בשכם | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א'

כוחות גדולים של צה"ל נכנסו הבוקר (שני) למחנה הפליטים ג'נין ולמחנה הפליטים בלאטה הסמוך לשכם. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח, כי בחילופי האש בין צה"ל לחמושים בבלאטה נהרגו שלושה פלסטינים. צה"ל עדיין לא פרסם הודעה רשמית.

שלושת ההרוגים במחנה הפליטים בלאטה הם פתחי רזק (בן 30), עבדאללה אבו חמדאן (בן 24) ומחמד זיתון (בן 32). בנוסף, דווח על 6 פצועים, בהם פצוע קשה.

עוד מבחזית החדשות

לאחר שבועיים של שקט, התרחש אתמול פיגוע דריסה בכפר הפלסטיני חווארה שליד שכם. לוחם צה"ל, שנפצע באירוע, פונה במצב בינוני לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בפיגוע עלה הנהג הדורס עם רכבו על המדרכה, פגע בחייל ונמלט מהמקום.

המפגע האיץ לעבר החיילים שהיו בכפר והם פתחו באש לעברו, אך ככל הנראה הרכב לא נפגע. לפי הערכות, הדורס ברח לאזור שכם והצבא החל במצוד אחריו, בין היתר בעזרת אמצעים מודיעיניים.

דוברו של אבו מאזן, נביל אבו רדינה: "מה שאירע במחנה הפליטים בלאטה הוא טבח אמיתי והמשך למלחמה הכוללת שמתנהלת נגד העם הפלסטיני. התוקפנות המתמשכת בשכם היא פשע מלחמה שיש לשים לו קץ. הממשלה הישראלית נושאת באחריות להסלמה המסוכנת והמתמשכת".

הוא טען כי "שתיקת ממשל ארה"ב על הפשעים של ישראל עודדה אותה להתמיד בתוקפנותה" – וקרא לו להתערב מיד כדי "לעצור את הטירוף הישראלי שיגרור את האזור לפיצוץ".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים