שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » דיווח: "טיל מהקרקע השמיד מחסן נשק של חיזבאללה"
תעלומה בסוריה
הטלוויזיה הסורית וסוכנות הידיעות הרשמית עדיין לא מסרו פרטים על התקיפה ולפי מרכז המעקב היעד היה מחסן נשק של חיזבאללה ליד דמשק
תקיפה בסוריה | צילום: התקשורת בסוריה

למרות שהטלוויזיה הסורית וסוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א טרם מסרו פרטים לגבי התקיפה באזור סוריה, המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם טוען כי היא התקיפה בוצעה באמצעות טיל קרקע-קרקע, והיעד היה מחסן של חיזבאללה. "אם זו אכן תקיפה ישראלית היא בוצעה באמצעות טיל קרקע-קרקע מדויק, והשמידה את כל תכולת המחסן שייתכן שלקח חודשים לצבור בו את הנשק".

כלי תקשורת בסוריה דיווחו לפנות בוקר (ראשון), בסביבות השעה 4:30, על הדי פיצוצים שנשמעו באזור דמשק וסביבתה. במשך שעות, ובניגוד לרוב המקרים הקודמים, לא נמסרו פרטים נוספים, אבל מעט אחרי השעה 8:00 דווח ברשת "ספוטניק" כי חיל האוויר הישראלי הוא שתקף באזור דמשק.

עוד מבחזית החדשות

מרכז המעקב הסורי, היושב בלונדון ומזוהה עם האופוזיציה, דיווח בצהריים כי "אם אכן יתברר שזו תקיפה ישראלית אז היא בוצעה באמצעות טיל קרקע-קרקע במדויק לעבר מחסן שנמצא באזור הררי, מערבית לדמשק, ומשמש את חיזבאללה".

לפי המרכז, "הפיצוצים היו חזקים ונמשכו כשעתיים, וכתוצאה מכך הושמדה כל תכולת המחסן. ייתכן כי לקח חודשים לצבור כמות אמל"ח כזאת גדולה במחסן זה, אבל בסופו של דבר בתקיפה אחת הושמד כל המחסן".

לפני כשבוע דיווחו כלי התקשורת בסוריה על תקיפה ישראלית, גם כן באזור דמשק. עלפי הדיווחים אז, נהרגו באותה תקיפה שישה בני אדם, ארבעה חיילים סורים ועוד שניים שזהותם לא ידועה, וההערכה היא כי בין ההרוגים היה גם מדען שעוסק בפרויקט לדיוק טילים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. כל לבנון על המפה כל בניין עם מחסן טילים יפול ללא אזהרה תהיה מכה אנושה לתושבים שמסכימים לישון על מחסני טילים .נותנים לחיזבלה הרגשה טובה טריק לא רע של ביבי הגאון כמו עזה לפנות בוקר ירימו 500 מטוסים להשמדת כל מחסני הטילים הכל ממופה עם טייס צמוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים