שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » דיווחים בטורקיה: נעצרה חשודה בהנחת מטען הנפץ
הפיגוע באיסטנבול
לפי שר הפנים הטורקי, היא משתייכת לארגון המחתרת הכורדית ה-PKK | שתי ישראליות שעמדו סמוך לחשודה ניצלו בנס, דקות לפני הפיצוץ
זירת הפיגוע באיסטנבול

התקשורת התורכית דיווחה הלילה (ראשון) כי כ-12 שעות לאחר  פיגוע הטרור באיסטנבול,  נעצרה חשודה בהנחת מטען החבלה בשדרות איסתיקלאל. שר הפנים הטורקי, סולימאן סוילו, עדכן כי מדובר בחשודה שמשתייכת למפלגת הפועלים של כורדיסטן (PKK). בתקשורת התורכית פרסמו את מעצר החשודה ואת בריחתה מזירת הפיגוע לאחר הנחת המטען.

בתמונות ששודרו אתמול בטלוויזיה התורכית, תועדו שתי נשים ישראליות מאשדוד, שצעדו בסמוך למחבלת רגע לפני הפיגוע הקטלני. שתי הנשים הן אור אטדגי וגיסתה נטלי סוויסה שניצלו בנס ורק בתיעוד ממצלמות האבטחה באזור זיהו את עצמן כעומדות בסמיכות למחבלת. בפיגוע נהרגו שישה בני אדם ונפצעו עשרות. 

מחקירה ראשונית של פיגוע הטרור עולה, כי המפגעת הגיעה עם תיק ובתוכו מטען נפץ והניחה אותו על ספסל באזור כ-7 דקות לפני הפיצוץ. האישה שנצפתה מניחה את התיק הגיעה למקום לבושה בבגדים מסורתיים.

עוד מבחזית החדשות

גורמי ביטחון ישראלים המליצו אמש לישראלים ששוהים באיסטנבול, להישאר במלון עד שהתמונה תתבהר ולהקשיב להנחיות כוחות הביטחון הטורקים. בנוסף אמר הגורם הביטחוני, כי אזהרת המסע לטורקיה מוגדרת ברמה 3, שזו רמה בינונית, ולכן כדאי להימנע מנסיעות שאינן חיוניות.

 שר החוץ האמריקני, אנתוני בלינקן, הביע את תנחומיו על הפיגוע הרצחני בחשבון הטוויטר שלו וכתב "עצובים מאוד על ההרג שנגרם מהפיצוץ, אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחות הקורבנות ולעם הטורקי. ארצות הברית תעמוד לצד טורקיה בעלת בריתה". 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים