שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דודי אמסלם תקף את סמוטריץ': "הזנב מכשכש בכלב"
במהלך ישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר התנגד שר האוצר להצעה להעביר את רשות החברות לידי השר החדש דודי אמסלם | בסופו של דבר סוכם כי הדיון בנושא יתקיים אחרי פסח
השר דודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בישיבת הממשלה השבועית הבוקר (ראשון) דנו בממשלה על העברת רשות החברות ממשרד האוצר לשר לשיתוף פעולה אזורי דודי אמסלם. שר האוצר התנגד להעברת סמכויות מסוימות לידיו של השר אמסלם, וזה תקף אותו בתגובה ואמר: "הזנב מכשכש בכלב". בסופו של דבר סיכמו השרים לדון בנושא אחרי פגרת חג הפסח.

כזכור, אמסלם הושבע לתפקיד השר במשרד המשפטים, לשיתוף פעולה אזורי והשר המקשר בין הכנסת לממשלה בשבוע שעבר, למרות שקיבל את התפקיד הרבה קודם, מאחר והמתין לאישור העברת הסמכות לרשות החברות ממשרד האוצר, עליה סוכם רק בשבוע שעבר.

עוד מבחזית החדשות

הממשלה הייתה אמורה להצביע על העברת הסמכיות בישיבת הממשלה היום, אלא ששר האוצר התנגד להצעה, על אף שהיה נוכח בפגישה בה הבטיח נתניהו לאמסלם את העברת הרשות לידיו.

במשרד האוצר התנגדו בחריפות לסעיפים מסוימים שאמורים לעבור לאמסלם, ובין היתר העברת מינוי דירקטורים מעובדי משרדם לעובדי מדינה. לטענתם: "הסעיף מותיר שיקול דעת רחב מאוד לשת"פ אזורי (משרדו של אמסלם) בבחירת דירקטור מקרב עובדי מדינה" לדעתם "ישנה חשיבות מקצועית בשימור נציגי משרד האוצר כדירקטורים בחברות הממשלתיות, על מנת לשמור ראיה כלכלית מתכללת ביחס לחברות אלו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים