שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » דברי מספד שנאמרו ע"י מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א על ידידו כ"ק האדמו"ר מראחמסטריווקא זצוק"ל
האזינו
מרן שליט"א הרחיב על צדקותו של הרבי זצ"ל, ועל היותו 'מעתיק השמועה' מהדורות הקודמים, ועורר על סימנא משמים שהסתלקותו בערב ראש חודש אלול בזמן שיש לעורר בתשובה
הגר"מ שטרנבוך שליט"א | צילום: באדיבות המצלם

לאחר תפילת מעריב במעונו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א, נשא מרן שליט"א דברי חיזוק בפני הקהל המתפללים בביתו תפילת מעריב לפני 'קבלת קהל', והתייחס לאבידה הגדולה של היהדות החרדית בארץ ובגולה עם הסתלקותו של זקן האדמורי"ם כ"ק האדמו"ר מראחמסטריווקא זצוק"ל.

הספד לאחר תפילת מעריב על האדמו"ר מראחמסטריווקא זצוק"ל

מרן שליט"א הרחיב על צדקותו של הרבי זצ"ל, ועל היותו 'מעתיק השמועה' מהדורות הקודמים, ועורר על סימנא משמים שהסתלקותו בערב ראש חודש אלול בזמן שיש לעורר בתשובה, והזמן גרמא לכל אחד להתעורר ולפשפש במעשיו.

להלן הדברים המלאים:

"הצדיק אבד ואין איש שם על לב כי מפני הרעה נאסף הצדיק". היום הגיע אלינו שמועה רעה על פטירת זקן האדמורי"ם באמריקה, כ"ק האדמו"ר מראחמסטריווקא זכר צדיק לברכה. הוא זכה לשמש את הגאון מטשעבין זצ"ל ועוד הרבה גדולים וצדיקים, והעביר את הדרך שראה אצל צדיקי הדורות הקודמים לדור האחרון. 

הוא סבל ייסורים רבים בתקופה האחרונה לחייו, ועכשיו הוא עולה לשמים מוכן ומזומן לחיי העולם הבא – לאחר שנזדכך בייסורים.

הוא נפטר בערב ראש חודש אלול, בזמן שהקב"ה מכין אותנו להתעורר לתשובה, כדי שנרעד ונתעורר לעשות חשבון הנפש ולהתעורר לתשובה לפני ימי הדין. 

ואנחנו מתפללים לקב"ה שיאמר לצרותינו די, והוא ילך לבקש רחמים בכסא הכבוד ויצעק געוולאד! עד מתי! כבר הגיע הזמן לגאולה השלימה, ובמהרה ממש נזכה שיקויים בנו הפסוק (ישעיהו כ"ה, ח') "ובלע המוות לנצח ומחה ה' דמעה מעל כל פנים", ונאמר אמן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים