שיתוף
תגובות
כללי » גרמניה: הרב טייכטל התבקש להסיר את הכיפה בבידוק ביטחוני
אנשי הביטחון בנמל התעופה בברלין ביקשו מרב העיר יהודה טייכטל להסיר את הכיפה "כחלק מנהלי הביטחון" | הרב סירב בתוקף | מפכ"ל המשטרה תמך בגרסת הרב

במהלך בידוק ביטחוני בנמל התעופה בברלין לפני מספר ימים, התבקש הרב יהודה טייכטל, רב העיר ברלין, בירת גרמניה, להסיר את הכיפה מעל ראשו, לכאורה כחלק מנהלי ביטחון. הרב טייכטל סירב בתוקף.

אנשי הביטחון ניסו להסביר לרב כי מדובר בנוהל חוקי וכי כלל העוברים בשערי הביטחון מצייתים להנחיות. הרב טייכטל הסביר להם שככל הידוע לו אין שום חוק כזה, ושהוא מסרב בתוקף. כששב לברלין, בסוף השבוע, קיים הרב פגישה דחופה עם נשיא המשטרה הפדרלית של גרמניה (Präsident Bundespolizei Deutschland), ד"ר דיטר רומן. המפכ"ל נדהם לשמוע על החוויה שעבר הרב טייכטל ואמר לו מפורשות שאין הנחיה כזו בחוק.

עוד מבחזית החדשות

לדברי הרב טייכטל "המפכ"ל הוציא הוראה לכלל השוטרים הפדרליים במדינה, שיחדלו מהנוהל הזה, שמעולם לא היה רשמי. ויותר מכך, נשיא המשטרה אישר את הדברים באופן רשמי וגם אישר לפרסם זאת".

עוד אמר הרב טייכטל: "אין ספק שצריך לשמור על הנחיות הבטיחות, אולם ההנחיה להוריד את הכיפה, שהיא הסמל היהודי שלעולם לא יורד מהראש שלנו, מעולם לא אושרה ואין לה שום תוקף, כפי שנשיא המשטרה אמר בעצמו".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מטומטמים , מה יש לכם לחפש בגרמניה הארורה ???? תעלו לארץ !
    למה בכוח לגור אצל עם ששרף מיליוני יהודים !!

  2. כבר 15 שנה לפחות,שבבידוק בשדות התעופה של גרמניה מבקשים להרים את הכיפה.
    אחרי שעוברים את השער המגנטי, מבקשים להרים את הכיפה, ולהוריד מיד. לא להוריד את הכיפה וללכת בלי כיפה אפילו פסיעה אחת.
    אכן, טוב לשמוע שאין הוראה כזו. אך לפלא בעיני שפתאום נזכרים לעשות אייטם מדבר שקיים כבר שנים ארוכות, גם בברלין גם בפרנקפורט וגם במינכן, ואני משער שבשדות תעופה נוספות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים