שיתוף
תגובות
חדשות » ג'נין: כוחות צה"ל פעלו במחנה לראשונה ממבצע "בית וגן"
במהלך הפעילות התפתחו חילופי אש בין הכוחות לחמושים | שני פעילי טרור המזוהים עם חמאס נעצרו | שופל שנתקע בעיר חולץ על ידי הכוחות
תגיות:
פעילות צה"ל בג'נין | צילום: דובר צה"ל

סיירת גולני ויס"מ יו"ש נכנסו הבוקר (שני) לג'נין לראשונה מאז מבצע "בית וגן" ועצרו שני פעילי טרור המזוהים עם חמאס. במהלך הפעולה התפתחו חילופי אש בין הכוחות לחמושים.

על פי מקורות פלסטיניים, פעילי חמאס שנעצרו בידי כוחות צה"ל הם פתחי אל-עתום ורביע א-צאנורי. שופל נתקע בעיר בעקבות תקלה טכנית, כוחות מחלצים אותו מהמקום.

עוד מבחזית החדשות

בעקבות הקריאה של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, הפלגים התכנסו אתמול הפלגים הפלסטיניים באל-עלמיין שבמצרים, על מנת לנסות לשדר אחדות פלסטינית לעיני המצלמות. בג'יהאד האיסלאמי החליטו להחרים את הכינוס בגלל המעצרים הפוליטיים של פעילי ארגון הטרור שביצעו מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית אחרי המבצע בג'נין.

כזכור, לאחר מבצע "בית וגן", פתחו מנגנוני הביטחון הפלסטיניים במבצע להחזרת המשילות בצפון השומרון, ובעיקר באזור ג'נין. במסגרת הפעילות נעצרו פעילי חמאס בכפרים הסמוכים לג'נין, ומנגנוני הביטחון הראו נוכחות מוגברת בשטח.

לפני כשלושה שבועות הגיע אבו מאזן לביקור חריג במחנה הפליטים ג'נין, לראשונה מאז 2012 ואמר "קוראים תיגר על כל מי שרוצה להביס אותנו". הביקור התקיים על רקע ביקורת נוקבת איתה מתמודדת ההנהגה הפלסטינית שמנסה לשקם את התדמית שנפגעה "אני אומר לכל הקרובים והרחוקים – הרשות הפלסטינית תישאר אחת. לא נאפשר פגיעה בביטחון. עלינו לסלק את הכיבוש, עזבו אותנו – אנחנו נשארים כאן", אמר אבו מאזן לקהל האלפים שהקיף אותו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים