שיתוף
תגובות
חדשות » גניבת ענק מבסיס צה"ל בגולן: עשרות אלפי כדורים ואמצעי לחימה נגנבו מהבסיס
מתחת לאף
כוחות צה"ל ומשטרה פתחו בסריקות באזור, כמה תושבים מטובא-זנגרייה נעצרו | מבדיקה בבונקרים במחנה "צנובר" עולה כי תחמושת רבה נגנבה, נבדק חשד שהפורצים קיבלו סיוע
מחנה האימונים "צנובר"

דובר צה"ל מדווח כי אמש (ליל שבת) נפרץ מחנה האימונים "צנובר" ברמת הגולן ונגנבו ממנה כלי נשק רבים. מספירת מלאי שנערכה בבסיס עולה כי נגנבו כ-70 אלף קליעי 5.56 מ"מ לנשק קל, וכ-70 רימוני מטול נפיץ. 

במשך היום ערכו סריקות כוחות צה"ל, משטרה ומג"ב כדי למצוא את הנשק שנגנב ואת האחראים לפריצה. במוצאי שבת עצרה המשטרה מספר תושבי טובא-זנגריה, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, בחשד למעורבות בגניבת הענק. 

למרות המעצרים, טרם נמצאו הפריטים הגנובים, והחשד הוא שהפורצים קיבלו סיוע פנימי בתוך הבסיס, כך שהחקירה הופכת למסובכת יותר. בחקירה מעורבים גם השב"כ והמשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח). 

בהודעת דובר צה"ל נמסר כי "תחמושת צבאית נגנבה מבסיס צה"ל בצפון הארץ", וכי "נסיבות הגניבה נחקרות בידי המשטרה הצבאית החוקרת, ועם סיום החקירה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית".

אין זו הפעם הראשונה של גניבת תחמושת מבסיס צה"ל. בחודש שעבר פרסם דובר צה"ל על פריצה בבסיס שדה תימן בדרום הארץ, של חטיבת גבעתי, וגם שם נגנבו קרוב ל-30 אלף כדורי רובים. יש לציין כי בבסיס זה אירעו מספר מקרי פריצה בעבר, וזאת למרות השקעה של עשרות מיליוני שקלים באמצעי אבטחה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים