שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גלנט: "תוך יומיים ניתן לחסן את עובדי ההוראה"
מבצע החיסונים
את חילוקי הדעות בממשלה מסביר שר החינוך בכך ש"אנחנו הולכים על נתיב מאוד צר, מצד אחד תהום קורונה ומצד שני תהום כלכלה וחינוך ואנחנו צריכים לשמור על שביל הזהב"
יואב גלנט ואחמד טיבי | צילום: עדינה ולמן, ערוץ הכנסת

עם תחילת השבוע השני למבצע החיסונים הגדול, כאשר אוכלוסיית קבוצות הסיכון נמצאת בעדיפות ראשונה להתחסן, העריך הבוקר שר החינוך יואב גלנט, כי צוותי ההוראה יחלו לקבל את החיסונים החל מהשבוע הבא. זאת, בכפוף לפתרון הבעיה של חיסרון במנות.

"שר הבריאות כבר נתן את ההנחיה הזאת", אמר שר החינוך יואב גלנט בראיון ל'ויינט'. "כשמדברים על 100,000 חיסונים ביום, הרי שבתוך יומיים ניתן לחסן את כל המורים ואת צוותי ההוראה בישראל", הוסיף.

גלנט נשאל האם לדעתו החלטת ועדת החינוך לקיים לימודים בכיתות ה'-י' עלולה לגרום לנזק בריאותי, והשיב כי במכלול הדעות והשיקולים שעולים במהלך דיוני הקבינט, נדרש איזון ראוי. "כל אחד מביא לתוך העניין הזה את מה שהוא יודע. אני מביא את נושא החינוך ושר הבריאות את הבריאות ושר האוצר את הכלכלה, וצריך לאזן בין האינטרסים. התוצר הכולל של הדיון הוא איזון בין אינטרסים שלוקח בחשבון את כל הנושאים".

"אנחנו הולכים על נתיב מאוד צר, מצד אחד תהום של קורונה ומצד שני תהום של כלכלה וחינוך, ואנחנו צריכים לשמור על שביל הזהב", אמר גלנט.

עוד נשאל גלנט, האם לדעתו משרד הבריאות מגיע לסגר השלישי כשהוא מאורגן ומוכן, והשיב כי "הדבר החשוב הוא, שאנחנו הולכים לראות בקרוב מאוד אלה מספרים הולכים וגוברים של מתחסנים, והדבר הזה לטעמי יהיה ברכה גדולה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים