שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » גורם ישראלי נגד איומי אוקראינה: "ישראל הוכיחה את מחויבותה לעם האוקראיני"
גורם דיפלומטי ישראלי תקף את האיום של שגריר אוקראינה: "זו לא הפעם הראשונה שהשגריר מנסה ליצור סערה תקשורתית ובכך פוגע ביחסים הטובים בין המדינות"
ציון רבי נחמן מברסלב באומן | צילום: ברסלב

"גורם דיפלומטי ישראלי" הגיב היום (ראשון) בחריפות נגד שגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורניצוק, שאיים להגביל את כניסת חסידי ברסלב לאומן בראש השנה בעקבות המדיניות הישראלית.

הגורם שצוטט ב"חדשות 13" אמר כי: "אין בסיס לאיומי השגריר, בכירים ממנו באוקראינה הבהירו זאת לגורמים ישראלים. ישראל הוכיחה את מחויבותה לאוקראינה ולעם האוקראיני. זו לא הפעם הראשונה שהשגריר מנסה ליצור סערה תקשורתית ובכך פוגע ביחסים הטובים בין המדינות".

עוד מבחזית החדשות

כזכור, נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי איים על ישראל במסגרת התדריך השבועי שלו לאזרחי אוקראינה, ואמר "הקשבתי לדו"ח של משמר הגבול, משרד החוץ, המודיעין על היחס לאזרחנו, מהגרים שנמצאים במדינות שונות, ובנוגע למשטרי ויזה. הדברים שאיתם מתמודדים אזרחי אוקראינה בעצם בסוגיית הוויזה. מנהלים האחראים לנושאים אלו קיבלו משימות מתאימות. יש להבטיח את זכויות האזרחים האוקראינים".

ממשלת אוקראינה העבירה מסר חד משמעי לישראל: "אם לא ייפסק גירוש האוקראינים מישראל, תיאסר כניסתם של ישראלים לאומן. אוקראינה תפסיק את הסכם ביטול האשרה עם ישראל".

עוד מבחזית החדשות

שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורנייצ'וק הבהיר כי : "ממשלת אוקראינה לא תסבול השפלה של אזרחיה בעת הכניסה לישראל. אנו נעצור את הסכמי ויתור הוויזה הדו צדדיים שלנו כפי שנקבע בסעיף 7 להסכם הבין ממשלתי. האפשרות הזו נמצאת על שולחנה של ממשלתנו".

"לא יעלה על הדעת שנצטרך לצאת מגדרנו לארח עשרות אלפי ישראלים באומן, עם סיכון ביטחוני גבוה, ועם מאמץ לוגיסטי עצום, כאשר מנגד ממשלת ישראל מתעללת באזרחנו המגיעים לישראל במסגרת האמנה בין שתי המדינות. אם ישראל רוצה שאזרחיה יוכלו להגיע לאוקראינה כתיירים, כולל אומן, אני מאמין שראש הממשלה, נתניהו, צריך להתערב, באופן אישי, במציאת פתרון למצב העניינים הנוכחי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים