שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » גופתו של פריגוז'ין זוהתה – פוטין "פריגוז'ין היה אדם מורכב אך מוכשר"
סוף פסוק
נשיא רוסיה בהתייחסות ראשונה להתרסקות המטוס כאשר הוא מדבר על פריגוז'ין בלשון עבר | זוהה בזכות האצבע החסרה בידו השמאלית
פריגוזין ואנשיו בבחמוט | צילום: צילום מסך מהתקשורת הרוסית

בהודעה מוקלטת שצולמה ככל הנראה בלשכתו בקרמלין, אומר נשיא רוסיה פוטין כי "יבגני פריגוז'ין היה אדם מורכב, אך מוכשר". לדברי פוטין, ראש כוח וגנר "פעל באופן נמרץ לא רק בארצנו אלא גם מחוצה לה, ופעל בהצלחה". בכל המקרים האלה דיבר פוטין על פריגוז'ין בזמן עבר.

עוד אמר נשיא רוסיה כי נפתחה חקירה של "האסון במחוז טבר" והבטיח שהחקירה תושלם, גם אם "תצריך זמן מסוים". לטענתו, כעת מבוצעות פעולה חקירה מרובות ויידרשו חוות דעת מומחים, הן טכנולוגיות והן גנטיות. "תנחומים כנים למשפחות ההרוגים, זו תמיד טרגדיה כואבת" אמר פוטין והוסיף "אם כמו שאומרים היו שם אנשי ואגנר, אני רוצה לומר ש'ואגנר" הרימה תרומה חשובה במאבק נגד הנאציזם באוקראינה, ולא נשכח זאת לעולם".

עוד מבחזית החדשות

על פי ערוץ הטלגרם VChK-OGPU המקושר לקבוצת וגנר, גופתו של ראש קבוצת וגנר יבגני פריגוז'ין זוהתה בחדר מתים רוסי על ידי מפקד קבוצת וגנר.

על פי מקורות שונים, גופתו של פריגוז'ין זוהתה הודות לאצבע שחסרה חלקית בידו השמאלית, פציעה ממנה סבל בזמן שהיה במאסר. גופה נוספת השייכת לדמיטרי אוטקין, יד ימינו של פריגוז'ין, זוהתה גם היא בחדר המתים, המקום אובטח על ידי המשטרה המקומית.

עם אישור מותו, חוששים רבים כי קבוצת וגנר, המורכבת בעיקר מפושעים ואסירים לשעבר, תנקום את מות מנהיגם הנערץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים