שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גוברת ביקורת הקואליציה נגד בן גביר
בעקבות החרמת ישיבת הממשלה וההצבעות בכנסת, תקף יו"ר הקואליציה אופיר כץ את השר לביטחון לאומי "זו בדיוק הדרך הסלולה להפיל את ממשלת הימין"
יו"ר הקואליציה אופיר כץ

יו"ר הקואליציה אופיר כץ תקף היום (שני) את חברי הכנסת של עוצמה יהודית ואת העומד בראשה, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ואמר: "אפשר להגיד עד מחר שלא מפילים ממשלת ימין'", אבל להעדר מישיבת ממשלה, מישיבת ראשי קואליציה, להחרים הצבעות במליאה ולבטל דיונים על התקציב, זו בדיוק הדרך הסלולה להפיל את ממשלת הימין, ולכולם ברור מי יהיה האחראי לכך. מדיניות ימין מקדמים בעבודה קשה ומשותפת, לא בשביתות".

יו"ר ועדת הכלכלה חה"כ דוד ביטן האשים את עוצמה יהודית בריאיון לגל"צ ואמר כי "הם יוצרים דינמיקה של נפילת ממשלה". לדבריו, "ממשלת ימין מלא מלא זה לא אומר שצריך לעשות את כל מדיניות עוצמה לישראל. הם לא יכולים לאיים ולהפסיק לבוא להצבעות, זה לא במקום".

עוד מבחזית החדשות

דבריהם של יו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת הכלכלה מגיעים בעקבות ההחלטה של עוצמה יהודית להחרים אתמול את ישיבת הממשלה השבועית, בטענה ש"הממשלה חייבת לעבור למדיניות ימין". השר לביטחון לאומי תקף את ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גלנט ואמר: "ממשיכים במדיניות שלהם, שחרור המחבל הירדני, שחרור גופות מחבלים ועוד. זה לא מקובל עלינו ולא יכול להימשך ככה" הבהיר.

עוד אמר בן גביר: "נכון, זו לא ממשלת עוצמה יהודית, אין לנו 64 מנדטים, אבל גם בליכוד הבטיחו הבטחות. זו הסיבה שלא הגעתי היום לישיבת הממשלה וזו הסיבה שחברי עוצמה יהודית לא יגיעו להצבעות בכנסת. אנחנו דורשים לאמץ את ערכי הימין".

בן גביר גם התייחס לאמירה של גלנט והגיב: "מילה אחת לשר גלנט שדיבר על כך שראה הרבה גופות של מחבלים, אין לי בכך ספק. אבל השר גלנט, בשנים האחרונות, אני ראיתי עשרות נרצחים, אנחנו צריכים בשביל אותם נרצחים להפסיק את ההכלה, להפסיק את הוויתורים, לא לשחרר גופות, לא לשחרר מחבלים, אלה להרוג אותם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אתם הליכוד לא ימין !!! מה המעשה הימני שעשיתם ???? אתם שקר וכזב , בושה לציונות
    בן גביר מנסה ואתם מכשילים פעם אחר פעם.
    ביבי זה לא ימין כמו גלאנט שזה ממש לא ימין.
    כל מה שחברי הליכוד רוצים זה להרגיש את כסא עור הצבי . הם בושה וחרפה לימין הישראלי !!!!!
    בן גביר לפחות מנסה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים