שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גדעון סער תקף את ראש הממשלה: "משקר כמו שהוא נושם"
שר המשפטים לשעבר גדעון סער תקף בחריפות את הממשלה וטען כי היא דוחה כל ניסיון להידברות בעניין הרפורמה במערכת המשפט
חה"כ גדעון סער | צילום: ערוץ כנסת

שר המשפטים לשעבר גדעון סער התראיין הבוקר (שישי) ל-103FM, ותקף את הקואליציה שהיא דוחה את הניסיונות להגיע להידברות בעניין הרפורמה המשפטית. לדבריו: "מי שהציע הידברות יום אחרי ששר המשפטים הנוכחי הציג את הרפורמה היה גנץ. מי שמיד טרק לו את הדלת היה נתניהו בפתח ישיבת הממשלה כמה ימים לאחר מכן, לכן אין שום סימן לנכונות אמיתית להידברות". גנץ פנה לנתניהו: "נקים צוות משותף להעברת רפורמה משפטית חלופית"

עוד הוסיף סער כי "אנחנו מציגים את עמדותינו, את התיקונים שאנחנו חושבים שצריכים להיעשות. אנחנו חושבים שצריך לחוקק את חוק יסוד החקיקה. אבל אם מישהו חושב שאנחנו ניתן יד לתוכנית של הנאשמים והמורשעים בעם להשתלטות פוליטית על הרשות השופטת, הרשות התובעת ועל השירות המשפטי הציבורי הוא חי בחלום".

עוד מבחזית החדשות

הוא התייחס לטענות הקואליציה, שהאופוזיציה משקרת בנוגע למצבה הכלכלי של ישראל, ופוגעת בשמה הטוב: לטענת סער: "מה אמרנו על כלכלת ישראל? לא אמרנו דבר. זה חלק מצונאמי השקרים של מי ששר האוצר שלו כינה אותו "שקרן בן שקרן". הוא משקר כמו שהוא נושם. מי שדיבר והתריע במסגרת תפקידו, אחריותו, כנגד סיכונים אפשריים לכלכלת ישראל כתוצאה מהשינוי המשטרי שמובילה הממשלה היה נגיד בנק ישראל"

"כל אנשי הכלכלה אמרו את זה. לכן זה עוד שקר, כדאי מאוד להתייחס ברצינות לאזהרות של אנשי מקצוע. מי שמינה את נגיד בנק ישראל לא הייתה הממשלה שלנו, אלא הממשלה בראשות ביבי נתניהו. כדאי שייקח לתשומת ליבו את הדברים ויתמודד איתם ברמה העניינית"

.סער תקף גם את אריה דרעי בטענה כי הרפורמה המשפטית משרתת את צרכיו האישיים: " עכשיו המהלך של לכלול את התיקון במסגרת חוק יסוד השפיטה שיאפשר לדרעי לחזור לשולחן הממשלה זה גם חלק המעניין. יש פה מהלך שמונע מאינטרסים אישיים, זה שקוף, כל אחד רואה את זה. אני מציע לשים לב לכל סקרי דעת הקהל, שמראים שלמרות שהציבור מאמין שיש תיקונים שצריך לעשות במערכת המשפט, יש רוב נגד התוכנית המסוכנת הזו"

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. למה יהום הסהר ? שב בצד גנב קולות ! אתה ובנט גנבתם את השלטון עם 6 מנדטים השתלטתם על קולות הימין שגנבתם דעתם . זו הדמוקרטיה שלכם . אם היית רץ בבחירות היית מקבל מספר קולות זהה לאיילת שקד . תתבייש לך!! שב בצד וצא לנבצרות פוליטית אתה וגאולה אוברקוביץ וקומץ אנשים שמחזיקים אותנו בגרון חונטת התשקורת וקליקת שופטי העליון שגונבים את קולות העם . הנוכלים . לכם מותר הכל
    לוין/רוטמן/בן גביר . רוצו על הרפורמה פן תאחרו את הרכבת ואז תהיה בעיה לדורי דורות.

  2. מה הם התיקונים שהצעת כשהיית שר המשפטים לתיקון המערכת, אפס. כל הזמן היית עסוק בלהגביל את כהונתו של ראש ממשלה ל8 שנים וגם לא לתת לאדם שיש כתב אישום נגדו להיבחר לראשות ממשלת ישראל גם היום אתה עסוק בפוליטיקה יש וועדות בכנסת ששם האופזיציה. משמיע הערות שלו נגד התוכנית ויש היום שר המשפטים ישר דרך שהוא בוודאי ישקול כל טענה עניינית. אבל זה לא מה שאתם רוצים אתם רוצים הישג פוליטי ולהלך אימים על ממשלה נבחרת בכדי שתוכלו לחזור להגה הדמוקרטיה ושלטון החוק לא מעניין אותכם. עצם זה שיש כלכלנים בעולם שחושבים שיש איזה הליך של הפיכה לדיקטטורה הוא בהחלט בגלל אנשי השמאל שמאכילים את העולם בשקרים תסביר אתה בפומבי מה התוכנית שלך ובמה הוא יותר טוב מהתוכנית המוצע ואז נדע שיש קורטוב של רצינות בדבריך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים