שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גדעון סער בכנס נגד הרפורמה המשפטית: "אין באמת תוכנית לוין יש תוכנית נתניהו"
נשיא המדינה לשעבר ריבלין, תקף את הרפורמה במערכת המשפט, ופנה לחברי הקואליציה: "נבחרתם למשול, אנחנו צריכים רפורמה ותיקונים, לא נקמה"
גדעון סער | צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

הערב (שלישי) התקיים כנס של שר המשפטים לשעבר גדעון סער נגד המהפכה המשפטית של שר המשפטים, יריב לוין. הכנס תחת השם "מורשת בגין והתוכנית לשינוי המשטר בישראל" התקיים באוניברסיטת בר-אילן, בין היתר השתתפו בכנס, היועמ"ש לשעבר אביחי מנדלבליט, נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין.

את הכנס פתח, הנשיא העשירי של מדינת ישראל, ראובן ריבלין, שתקף בחריפות את הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט. לדבריו "רואה בבגין אדם שביקש לקבל הכרה מהאליטה השנייה, אדם שכל מבוקשו היה לקבל מאמר מערכת בעיתון "הארץ". עוד אמר ריבלין "הספינים של העברת שופטים לכנסת תוך העמדתם בשימוע, והפיכתם של היועצים המשפטיים למשרות אמון, מטרתם איננה איזון. הבעיה היא ברטוריקה ובדרך שמדיף ריח רע של נקמנות וחיסול חשבונות". הוא קרא לחברי הקואליציה "נבחרתם למשול, אנחנו צריכים רפורמה ותיקונים, לא נקמה".

עוד מבחזית החדשות

ח"כ גדעון סער שידוע בהתנגדותו למהפכה המשפטית תקף הערב את שר המשפטים יריב לוין ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "בואו לא נתבלבל, אני מכבד את מחליפי בתפקיד השר לוין, אבל אין באמת תוכנית לוין. יש תכנית נתניהו. הקול הוא קול לוין והידיים ידי נתניהו" לשון סער.

עוד אמר סער: "הכינוס הזה מתקיים בימים בהם ייתכן מאוד שישראל מנווטת למשבר החוקתי והמשטרי הגדול בתולדותיה. ימים שבהם מאפיינים מרכזיים של המשטר הדמוקרטי בישראל כפי שהכרנו מצויים תחת מתקפה מצד הממשלה ובראשם ניסיון חסר תקדים להשתלטות פוליטית על הרשות השופטת והשירות המשפטי הציבורי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים