שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » בתי מלון מומלצים לילדים באילת
חופשה בישראל
אין מקום מתאים יותר לחופשה משפחתית עם הילדים מאשר העיר אילת. בעיר עצמה יש מגוון רחב של אטרקציות של ספורט ימי, חופשים מיוחדים, מרכזי קניות וטיילת כייפית
העיר אילת | צילום: Sergei25, שאטרסטוק

מגוון פעילויות במלון ספורט אילת

מלון זה שונה מאוד ממלונות אחרים מאחר והדגש בו הוא כמובן על כל מה שקשור לספורט. המלון מתאים מאוד לחובבי ספורט וזה לא רק בשל העובדה שיש בו חדר כושר מאובזר. בית מלון ספורט אילת מציע לאורחיו פעילויות ספורט שונות וזה כולל מגרשי טניס, שחייה בבריכה חצי אולימפית ועוד. בנוסף במלון זה תמצאו גם מועדון ילדודס ופלייזון עם מגוון משחקי מולטימדיה

נינג'ה ומגלשות במלון המלך שלמה

גולת הכותרת של בית מלון המלך שלמה בעבור הילדים שלכם הוא מתחם המגלשות המכיל מגלשות מים מיוחדות לכל הגילאים. בנוסף, בבית מלון המלך שלמה באילת תמצאו גם מתחם נינג'ה חדש אשר מתאים לילדים ונוער מגילאי 8 ומעלה. המתקנים הללו עוזרים לשפר את היכולות הפיזיות והתנועתיות ומספקים חוויה אתגרית לאורחי המלון.

רגע עוד לא סיימנו. במלון המלך שלמה יש גם עולם שלם לילדים אשר נקרא ממלכת הילדים. בממלכת הילדים במלון תמצאו פינות יצירה, בית בובות, פינות משחקים, סדנאות קוסמים, פינת מחשבים ועוד והכל בליווי של צוות מקצועי אשר נמצא במקום במסגרת שעות הפעילות. כמו כן גם במלון זה תמצאו חדר מולטימדיה עם משחקי אקס בוקס, סוני פלייסטיישן ועוד.

מתחם ילדודס ברויאל גארדן

מלון נוסף אשר מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים הוא רויאל גארדן. המחירים אומנם אינם זולים אך במלון זה הילדים שלכם ירגישו בבית ולא ישתעממו לרגע אחד. מה יש במלון? חדר מולטימדיה עם משחקים חדישים, לרבות פלייסטיישן VR ואקס בוקס וגם מתקני פארק מים מיוחדים ובריכות אשר מעוצבות כחוף ים. 

חשוב לדעת כי בית מלון רויאל גארדן הוא מלון סוויטות ולכן המחירים מעט יותר גבוהים ממלונות אחרים בעיר אך המשמעות היא גם שהאירוח נעשה בחדרים גדולים מאוד אשר מתאימים למשפחות עם ילדים.

מלון לגונה הכל כלול

כאשר מתאחרים במלון הכל כלול, הילדים נהנים מעצמאות ומבחירה חופשית של האוכל ולמעשה ניתן להזמין לאורך כל היום גלידות וקרטיבים, שתייה קלה וארוחות מגוונות – ללא עלות נוספת. גם במלון זה יש כמובן חדר מולטימדיה וגם מועדון ילדודס עם פאזלים, תאטרון בובות, סדנאות יצירה לקטנטנים, קסמים והפעלות נוספות. שימו לב כי שעות הפעילות במועדון המולטימדיה הם בין השעות 10:00 ל-20:00, בעוד מועדון הילדודס פתוח בין השעות 10:00 ל-13:00 ובין 14:00 ל-18:00.


מידע נוסף על מלונות מומלצים באילת, תוכלו למצוא באתר H-Eilat

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים