שיתוף
תגובות
חדשות » בשורה לנוסעים: החל מהשבוע ניתן לטעון כרטיס רב קו בטעינה מינימלית של 10 שקלים
באוגוסט שעבר בוטלה האפשרות לתשלום חד פעמי במזומן, מה שפגע בעיקר באוכלוסיות המוחלשות | עמותת 121: "ההחלטה תסייע במיוחד לחסרי אמצעים"
כרטיס רב קו

מאז ביטול התשלום במזומן בתחבורה הציבורית באוגוסט שעבר, נפגעו מאד מי שמתקשים או אין להם צורך בהטענה מינימלית של 30 שקל. מהשבוע, כרטיסי רב קו יאפשרו טעינה מינימלית של 10 שקלים בלבד.

עמותת 121, מנוע לשינוי חברתי, שפנתה לממשלה בנושא, בירכה היום (חמישי) על ההחלטה. העמותה שעובדת בשיתוף פעולה עם עובדים סוציאליים התריעה, כי מאז בוטל התשלום במזומן בתחבורה ציבורית באוגוסט שעבר, נפגעו מאד מי שמתקשים לממן הטענה מינימלית שהתאפשרה עד היום.

עוד מבחזית החדשות

מקדם המדיניות של עמותת 121, יקותיאל משי, אמר כי: ״ההחלטה תסייע במיוחד לדרי רחוב, שיוכלו כעת לשוב ולקבל כמו פעם רב קו בערך צבור לנסיעה הלוך ושוב לצורך פגישות שיקום וטיפול, דבר שנמנע מהם בשנה האחרונה בגלל החלטה טכנית לכאורה. כמוהם יש כמובן חסרי אמצעים רבים נוספים שהתיקון יאפשר להם נסיעות שלא התאפשרו עד היום״.

בעמותה הוסיפו כי ההצעה קודמה יחד עם סגן שרת התחבורה, ח"כ אורי מקלב, ויו"ר הוועדה המיוחדת לצמצום פערים חברתיים בפריפריה, ח"כ אברהם בצלאל.

"כל הנוסעים יוכלו לבצע נסיעה חד פעמית בדומה לנסיעה שהתאפשרה להם כאשר ניתן היה לשלם במזומן," אמרו בעמותה. "תודה לעו"ס אביה ולדמן ולשותפים שסייעו לנו, וכמובן – לח"כים ולשרת התחבורה, מירי רגב על המענה המהיר והיישום שלו בשטח. ביחד שוב הוכחנו – לציבור יש כוח לשנות!"

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים