שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בר-לב ממשיך בפרובוקציות ע"י ציוצים
המסית
בר-לב מדגיש בציוץ כי לא הערבים שבהם הוא נלחם מאיימים עליו אלא יהודים ישראלים. שיקלי תקף: "מי יספק לאזרחי ישראל אבטחה ממך"
עמר בר לב | צילום: אתר הכנסת

השר עמר בר לב שהחל בפרובוקציה כאשר כתב נגד "אלימות המתנחלים" והסית נגד אותה אוכלוסיה, ממשיך בקו ההסתה אותו החל ולפני זמן קצר צייץ בטוויטר על כך שהוא מאובטח מהבוקר בעקבות איומים מצד יהודים. בר-לב מדגיש בציוץ כי לא הערבים שבהם הוא נלחם מאיימים עליו אלא יהודים ישראלים.

"מהבוקר אני מאובטח 24/7" כתב בר-לב. "בחצי שנה האחרונה נשאלתי לא פעם בארועים שונים "מה אינך מאובטח?" והשבתי בשמחה "אינני מאוים"! בעקבות המאבק הנחוש שלי כנגד משפחות פשע ערביות קוויתי שלא יגיע הרגע שמי מהן תאיים עלי אישית. אז זהו שלא, אינני מאוים ע"י פושעים ערבים אני מאוים ע"י יהודים ישראלים".

מי שחיזקה את ידו של השר היא ח"כ נעמה לזימי ממפלגתו שכתבה: "מחזקת אותך ומקווה שהטירוף הזה יעבור במהרה. כל הכבוד על המאבק הנחוש, בכל פשיעה בכל מרחב".

ח"כ עמיחי שיקלי: "ערב אחרי ערב יריות בלוד ובנגב, הידרדרות חמורה בביטחונם האישי של אזרחי ישראל ובפרט תושבי יו״ש שלקחת חלק פעיל בהסתה נגדם, השוטרים שלך מתפטרים בזה אחר זה – ואתה עוסק ברחמים עצמיים וממשיך בהכללות מטופשות. מי יספק לאזרחי ישראל אבטחה ממך ומהמחדלים שלך? חדל אישים".

ח"כ בצלאל סמוטריץ תקף: "לאזרחי ישראל משני צידי הקו הירוק שסובלים מטרור ואלימות בין היתר בגלל אזלת היד שלך אף אחד לא מצמיד אבטחה 24/7. אם יש נגדך איומים זה כמובן חמור אבל תגיד תודה שאותך יש מי שמאבטח".

ח"כ שמחה רוטמן: "עמר בר לב השיב בשמחה "אינני מאוים". כולנו שמחים על כך שהוא לא היה מאויים, ומאחלים לו שלא יהיה מאויים גם בעתיד. אבל בזמן שהוא לא היה מאויים, היהודים בלוד, בעכו, ביהודה, בשומרון, בהר הבית ובמקומות רבים ואחרים שתחת אחריותו היו מאויימים. והוא בחר להסית נגדם".

חברת כנסת לשעבר אוסנת מארק: "נשמה בוא מליציות ערביות מתפללות חמש פעמים ביום שהממשלה הזו ואתה בפרט תאריכו ימים ותמשיכו לתת אשראי פתוח לכל תחלואות החברה הערבית ותמשיכו לבלבל את המוח על אלימות מתנחלים. תתקדם".

חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי: "עומר בר לב, עסוק כל הזמן בתעמולה אנטישמית. זה תמיד הכנה לפעילות אנטישמית. דמוניזציה של יהודים, התקרבנות, שתצדיק רדיפה ופגיעה ביהודים".

העיתונאי החרדי אריה ארליך הגיב לשר: "הלחמניות שמוכרים במאפיות במוצאי פסח אפויות יותר מהשר הזה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים