שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » ברקת: "קיצוניים מנסים לפגוע בביטחון ישראל"
בביקור בארה"ב
"הטילים של חמאס וחיזבאללה פוגעים ביהודים ובערבים ללא הבחנה, וביטול אספקת מיירטי כיפת ברזל מעיד שאותה קבוצה קיצונית פועלת משיקולים של שנאת ישראל" אמר ברקת
ניר ברקת | צילום: פישל רוזנפלד

ח״כ ניר ברקת מהליכוד, ששוהה כעת בוושינגטון במסגרת מסע ההסברה שהוא מקיים התייחס לפרסומים אודות ביטול התקציב האמריקאי למימון הכיפות ברזל: "מצער לראות כיצד קבוצה של קיצוניים במפלגה הדמוקרטית מנסה לפגוע בביטחונה של ישראל, בת הברית הגדולה של ארה״ב והדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון".

"זו אותה קבוצה שמפעילה לחץ להקים קונסוליה פלסטינית בירושלים כדי לחלק את ירושלים ולקבוע אותה כבירת פלסטין. אני רוצה להודות לידידינו במפלגה הדמוקרטית ובמפלגה הרפובליקנית, שלא יאפשרו לקבוצת הקיצוניים לפגוע בישראל ויפעלו כדי לאשר את אספקת מיירטי כיפת ברזל לישראל".

"הטילים של חמאס וחיזבאללה פוגעים ביהודים ובערבים ללא הבחנה, וביטול אספקת מיירטי כיפת ברזל מעיד שאותה קבוצה קיצונית פועלת משיקולים של שנאת ישראל ותמיכה בטרור – נגד אזרחים חפים מפשע״.

ח״כ ברקת ייפגש ביומיים הקרובים עם שורת חברי קונגרס וסנאט מהמפלגות הרפובליקנית והדמוקרטית במטרה להסביר את הצורך החיוני באספקת מיירטי כיפת ברזל לישראל ויציג את עמדתו נגד הקמת הקונסוליה הפלסטינית בירושלים.

כזכור, ח״כ ניר ברקת מהליכוד יצא למסע הסברה בארה״ב במסגרתו יקיים סבב פגישות עבודה בוושינגטון ובניו-יורק. ברקת יציג את עמדתו נגד הקמת הקונסוליה הפלסטינית בירושלים ואת ההשלכות של מהלך כזה על אחדותה של ירושלים בשורת פגישות עם חברי קונגרס וסנאט ומובילי דעת קהל בארה״ב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים