שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » בקשתו המיוחדת של פוסק הדור ממשתתפי ה'ירחי כלה' של מיר | צפו
ירחי כלה
מאות ממשתתפי ה'ירחי כלה' של ישיבת מיר נכנסו למעונו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א, לשמיעת דברי חיזוק ולהתברך לקראת חזרתם לביתם בחו"ל
פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א

פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך קיבל בחביבות את משתתפי הירחי כלה ונשא לפניהם דברים נרחבים על מעלת קביעת עיתים לתורה.

במרכז דבריו ביקש ממשתתפי הירחי כלה להמשיך את הלימוד בחו"ל על ידי קביעת עיתים לתורה, וכמו כן ביקש מהם "לא לשכוח מארץ הקודש" ולבוא לעזרת ה' בגיבורים.

בתחילת דבריו אמר לנוכחים: "הייתם כאן שבוע בארץ ישראל כדי ללמוד תורה, וזה צריך להימשך הלאה. עליכם לקבוע מספר שעות בכל יום שיהא קבוע אך ורק ללימוד התורה, ולדעת שהזמן של הלימוד שייך לקדוש ברוך ה', ובזה תזכו לגרום להשראת השכינה הקדושה. 

"מי שאין לו זמן קבוע ללימוד התורה, ויש לו זמן לכל העיסוקים שלו, ורק לאחר שגמר להסתכל בעיתונים וכו' וכבר אין לו מה לעשות ואז בא ללמוד, אינו מקבל על זה שכר רב, וזה גם לא תורה שיכולה להציל ולהגן מפגעים רעים.

עוד אמר: כשאתם באים הביתה, תאמרו לבני הבית, "בשעות שאני לומד כאילו אני מת, זה לא שעות שלי זה שעות ששייכים לקב"ה. אני לא נמצא כאן", וזה זכות עצומה שאי אפשר להשיג – ומביאים בכך השכינה קדושה לשרות בישראל, וגם זוכים לשכר רב ועצום.

את דבריו חתם בבקשה ייחודית ממשתתפי הירחי כלה תושבי חוץ לארץ: "אסור לכם לשכוח שהשכינה הקדושה נמצאת כאן בארץ ישראל, אם אשכח ירושלים תשכח ימיני, ראיתם כאן את הטוב של ארץ ישראל, ומוטל עליכם עכשיו לא לשכוח מארץ הקודש, יש כאן פעולות רבות שצריך לעשות כדי למנוע את חילול ה' הנורא, שהשכינה הקדושה בגלות, במקום שכינת עוזו יושבים כופרים בתחיית המתים ובשכר ועונש, וצריכים את עזרת ה' בגיבורים. ויעזור הקב"ה שנזכה במהרה להתגלות כבוד ה' בעולמו – וביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים