שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בקואליציה מאשימים את נשיא המדינה: "מיישר קו עם המכון הישראלי לדמוקרטיה"
נשיא המדינה יצחק הרצוג | צילום: חיים צח/לע"מ

גורם בקואליציה תקף את עמדת הנשיא בחדרים הסגורים ואומר כי הרצוג ישר קו עם עמדות השמאל. היום צפויים ארגוני הימין להפגין מול בית הנשיא ולדרוש להמשיך עם הרפורמה: "כבוד הנשיא – אין לך מנדט לפסול את בחירת העם".

היום אחר הצהריים צפויים ארגוני הימין להפגין מול משכן הנשיא תחת הכותרת "אין לך מנדט לפסול את בחירת העם". גם שיחות ההידברות בבית הנשיא נמשכות, והיום תקף גורם בקואליציה את הנשיא ואמר כי הנשיא מיישר קו עם המכון הישראלי לדמוקרטיה וארגוני השמאל.

עוד מבחזית החדשות

לדברי הגורם "לצערנו אנחנו שומעים שהנשיא שוב מיישר קו עם המכון הישראלי לדמוקרטיה ועם דרישות השמאל. השיחות אצלו טובות לצד אחד בלבד, הוא שוב נכנע ללחץ הציבורי של השמאל".

לדעת אותו גורם הגיע הזמן להעביר לנשיא מסר חד משמעי: "הימין לא ייתן שיגנבו לו את הבחירות. אי אפשר למחוק את הרוב. אי אפשר למחוק 64 מנדטים. הבוחרים דורשים מאיתנו הקואליציה להעביר את הרפורמה, וזה מה שאנחנו חייבים לעשות, הדרישה של הציבור מהנשיא היא חשובה מאוד".

בנוסף, לקראת ההפגנה היום מסרו המארגנים כי: "בפעם הקודמת בה הוצג מתווה תפס הנשיא צד באופן מובהק, ואנו מפחדים שגם הפעם, שוב, הנשיא ישתמש באמון שהציבור נותן בו ובתמימות של הציבור הימני שדוגל בהידברות ושרוצה להימנע מקרע בעם וממלחמת אחים, ושוב יביא מתווה קיצוני המזוהה עם השמאל בלבד. אנו חוששים ממתווה הרואה רק את הצרכים של האופוזיציה ולא רואה את הצרכים של רוב הציבור שהצביע בקלפי".

עוד אמרו המארגנים: "אנחנו מצביעים כדי לממש מדיניות, לא יתכן שלוקחים את הקולות שלנו בקלפי וכל פעם זורקים אותם, ובסוף בית הנשיא הוא זה שמקבל את ההחלטות ומחליט על מדיניותה של מדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים