שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » בפעם השניה בתוך 48 שעות: מתקפת מל"טים במרכז מוסקבה
מלחמת רוסיה אוקראינה
באופן מוזר נפגע שוב הבניין שנפגע במתקפה ביום ראשון | נמל התעופה הבין-לאומי במוסקבה נסגר זמנית | זלנסקי על פוטין: "הוא ימות, זה ברור כמעט לחלוטין"
בניין המשרדים שנפגע פעמיים | צילום: התקשורת הרוסית

בפעם השנייה ביומיים האחרונים, מתקפת מל"טים בלב מוסקבה. משרד ההגנה הרוסי הודיע הבוקר (שלישי) שמל"ט אחד יורט בהצלחה ומל"ט נוסף פגע בבניין רב קומות במרכז העסקים של מוסקבה. באופן מוזר, נפגע שוב אותו בניין שנפגע במתקפת המל"טים האוקראינית לפני יומיים.

לא היו נפגעים בתקיפה. בבניין הגבוה, המחופה בחלונות זכוכית גדולים, ממוקמים משרדי ממשלה רוסיים. לא ברור מה מידת הנזק שנגרם, אך ככל הנראה מדובר בנזק קל בלבד. כתוצאה מהמתקפה, נסגר זמנית נמל התעופה הבין-לאומי וונוקובו.

עוד מבחזית החדשות

שעות בודדות לאחר מתקפת המל"טים האוקראיניים בבירת רוסיה, דיווח משרד ההגנה במוסקבה כי הצליח לסכל מתקפה של כלי שיט בלתי מאוישים של צבא אוקראינה נגד ספינות צי הים השחור הרוסי בעיר סבסטופול בחצי האי קרים. סוכניות הידיעות הרשמיות ברוסיה דיווחו שמפקד הצבא המפקד על "המבצע הצבאי המיוחד" באוקראינה, גנרל ואלרי גרסימוב, הגיע לביקור בחזית הלחימה במחוז זפוריז'יה, שם הצליח צבא אוקראינה להתקדם בימים האחרונים במסגרת מתקפת הנגד.

ההסלמה בתקיפות האוויריות של אוקראינה במוסקבה מגיעות במקביל לתקיפות אוויריות במקומות נוספים. אתמול אישרו הרשויות ברוסיה כי מל"ט אוקראיני פגע בתחנת משטרה במחוז בריאנסק, סמוך לגבול בין המדינות, לא היו נפגעים בתקיפה.

אתמול נהרגו לפחות שישה בני אדם בהפצצה רוסית על בניין מגורים בעיר קרייווי ריה, עיר הולדתו של הנשיא זלנסקי, ונפצעו יותר מ-50. בנוסף, אמרו במשרד החוץ של אוקראינה, כי במסגרת התקיפות הרוסיות על מתקני התבואה הושמדו יותר מ-180 אלף טון של דגנים, באופן שבהכרח מחריף את משבר התזונה העולמי.

עוד מבחזית החדשות

הנשיא זלנסקי התראיין אתמול לכלי תקשורת בברזיל, ואמר על פוטין כי: "אוקראינה לא תסבול עוד כל כך הרבה זמן, הוא ימות, הוא לא יחזיק עוד 10 שנים".

לשאלה האם עלול לגרום לאוקראינה סבל כל כך ממושך כמו שהוא גורם שנים ארוכות בסוריה, השיב זלנסקי: "הוא לא מסוגל, הוא לא יחיה כל כך הרבה שנים" והוסיף "הוא ימות, זה ברור כמעט לחלוטין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים