שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בני ברק: צעיר חולץ ממעלית בוערת בבניין משרדים
בן 22 פונה הערב במצב קשה מתוך מעלית בוערת ברחוב הירקון בבני ברק | מקור השריפה ככל הנראה במנוע שהחל לבעור וגרם להתלקחות המעלית
זירת השריפה | צילום: דוברות הצלה

שריפה פרצה הערב (רביעי) בבניין משרדים ברחוב הירקון בבני ברק. כוחות הצלה שהגיעו למקום פינו בחור בן 22 במצב קשה מתוך מעלית הבניין שעלתה באש. הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 20:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על שריפה במעלית בבניין משרדים בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקים טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר, גבר בן 22 במצב קשה עם כוויות בדרגה ג' וסימני שאיפת עשן.

עוד מבחזית החדשות

החובשים של מד"א, שלום אליעזר קליין ומנחם זינגר סיפרו: "כשהגענו למקום האירוע הבחור היה לכוד בתוך המעלית, בסיוע כח לוחמי האש חילצנו את הפצוע מהמעלית הבוערת. הוא היה מעורפל הכרה וסבל מכוויות בדרגה ג' בגופו ושאיפת עשן, הענקנו לו טיפול רפואי וטיפול בחמצן ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים."

פראמדיק הצלה, נתנאל ולד וחובש הצלה הערשי אורטנר סיפרו: "הוזנקנו לשריפה בבניין משרדים, כאשר גבר כבן 22 נלכד במעלית שמנועה החל לבעור. לאחר שחולץ על ידי לוחמי האש, הענקנו לו יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים