שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט על הרפורמה המשפטית: "לא מתקנים עיוות היסטורי בעיוות אחר"
נפתלי בנט הגיב לדבריו של לוין כי שלושת כתבי האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו תרמו להבנתו בצורך ברפורמה: "ההצעה הנוכחית, מסוכנת ותפגע ביסודות מדינת ישראל"
נפתלי בנט | צילום: The World in HDR, שאטרסטוק

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, התייחס הערב (שני) לרפורמה המשפטית שמקדם שר המשפטים יריב לוין. לדברי בנט "זה לא סוד שאני סבור שמשך שנות דור מערכת המשפט נטלה לעצמה סמכויות יתר, ובלמה כל ניסיון לתיקון", אמר בנט. "אני מאמין שנדרשים שינויים מסוימים במערכת המשפט ובשנים האחרונות אף קידמנו את חלקם, אבל לא מתקנים עיוות היסטורי בעיוות אחר".

את הדברים אמר בנט על רקע דבריו של שר המשפטים יריב לוין, כי שלושת כתבי האישום העומדים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו תרמו להבנתו כי יש כשלים במערכת המשפט. לדעת בנט "ההצעה הנוכחית המלאה, כפי שהיא כרגע, מסוכנת ותפגע ביסודות מדינת ישראל, בכלכלתה ובאזרחיה", כל לטענתו "היא עלולה לקרוע את החבל שמחבר את כולנו".

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר היום אמר שר המשפטים יריב לוין, כי כתבי האישום נגד נתניהו הם אלו שתרמו להבנת הציבורית כי יש צורך ברפורמה. "נאבקתי שנים על הדרך הזו, שאני מאמין בה ושמעטים היו שותפים לה", אמר לוין "לקח הרבה זמן לשכנע, ואני אגיד את האמת – שלושה כתבי אישום מהסוג הזה באמת תרמו להבנה ציבורית רחבה מאוד שיש כשלים במערכת המשפט שצריך לתקן אותם, ואין ספק שזה תרם מאוד".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. למה צריך להביא על במה מכובדת זו את דבריהם של כל הליצנים שברוך השם נפטרנו מהם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים