שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "נבוא חשבון עם כל מי שהיה לו קשר לפיגועים"
בישיבת הממשלה
רה"מ בנט התייחס להצתת קבר יוסף ע"י פורעים ערבים: "ראיתי את התמונות והזדעזעתי. לא נשלים עם פגיעה כזאת, נגיע לפורעים"
רה"מ נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

הבוקר השתתף ראש הממשלה נפתלי בנט, בישיבת הממשלה השבועית. בדבריו התייחס בנט לפיגועים מהשבועות האחרונים, לנרצחים ולהצתת קבר יוסף הבוקר בידי פורעים ערבים.

דברי ראש הממשלה, נפתלי בנט, בפתח ישיבת הממשלה: "זהו יום קשה, יום שבו יובאו למנוחות שלושת נרצחי הפיגוע בתל אביב. איתם מגיני ותומר מורד – החברים הטובים, מלאי החיים, שניהם סטודנטים מבריקים, שניהם התכוונו להתחיל פרק חדש בחייהם אחרי שנות הרווקות בתל אביב, ולמסד את הקשר עם בנות הזוג שאהבו כל-כך. שני אנשים יפים, מוצלחים, שכל החיים היו לפניהם".

"היום יובא למנוחות גם ברק לופן, בעל ואבא נהדר לשלושה ילדים, ספורטאי מצטיין, ממובילי תחום הקיאקים בישראל, שהביא לנו כבוד בתחרויות בעולם. הלב נשבר. אני מבקש בשם כל השרים כאן, בשם אזרחי ישראל כולם, למסור את תנחומינו העמוקים למשפחות. הלב שלנו פועם איתכן".

"אתמול בלילה ביקרתי את ארבעת הפצועים בבית החולים איכילוב, והמסר שלהם היה דומה מאוד: אנחנו חזקים. תעשו מה שצריך כדי לנצח. ואכן, מדינת ישראל תעשה כל מה שצריך כדי להתגבר על הטרור. אנחנו נבוא חשבון עם כל מי שהיה לו קשר, ישיר או עקיף, לפיגועים".

"כידוע, כוחותינו הצליחו לשים את ידם על המחבל מהפיגוע בדיזינגוף בתוך כמה שעות, וחיסלו אותו. אתמול והיום פעלנו בג׳נין, משם יצא המחבל שביצע את הרצח בתל אביב. משעות הלילה אנו פועלים ביעבד, בית גידולו של המחבל מהרצח בבני ברק – אנחנו ממשיכים לעצור מעורבים בטרור ופוגעים במחבלים".

"במקביל, אנחנו פועלים גם בזירות אויב אחרות, קרובות ורחוקות, בלילה וביום, כדי לפגוע בשורשי הטרור. אנחנו נגיע לכל מקום שנדרש בכל זמן, כדי לגדוע את פעולות הטרור הללו. מדינת ישראל עלתה להתקפה. במהלך השבת קיימנו הערכות מצב – כוחות צה"ל, השב"כ והמשטרה פועלים מסביב לשעון כדי להשיב את הביטחון ולגדוע את גל הטרור הזה. אני חוזר ומבהיר: אין שום הגבלות על צה"ל, שב"כ ושאר כוחות הביטחון במלחמה נגד הטרור".

"אנחנו שמים דגש מיוחד על מרחב קו התפר. זה לא סוד שכבר שנים הוא מחורר לגמרי. בטווח המיידי אנחנו מתגברים כוחות בפרצות. במקביל, שר הביטחון בני גנץ יציג היום בקבינט תכנית מקיפה לטיפול יסודי בבעיה, כמו גם בסוגיית השב"חים".

"אני רוצה לומר לכם, אזרחי ישראל: אלה ימים קשים, אבל אנחנו למודי ימים כאלה, ואנחנו יודעים לנצח אותם. המחלוקות הפוליטיות הפנימיות תמיד היו ותמיד יהיו. בניגוד לאויבנו, אנחנו דמוקרטיה. אבל זה מקור עוצמה, אבל זה לא מה שימנע מאיתנו לשלב ידיים כולנו ולהיות חומה מול הטרור ומול השנאה אלינו. זו החובה שלנו, ואנחנו ננצח".

"באותו עניין, במהלך הלילה השחיתו פלסטינים את קבר יוסף. עשרות פורעים פלסטינים במסע חורבן פשוט השחיתו מקום קדוש עבורנו, היהודים. שברו את המצבה שעל הקבר, הציתו חדרים במתחם, ראיתי את התמונות והזדעזעתי. אנחנו לא נשלים עם פגיעה כזאת במקום קדוש לנו, ערב פסח, ונגיע לפורעים. כמובן נדאג לבנות מחדש את מה שהם החריבו, כפי שאנחנו עושים תמיד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים