שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נפתלי בנט בכנס הפדרציות היהודיות בניו יורק: "אני אחזור"
ראש הממשלה לשעבר התארח בכנס בניו יורק ורמז כי בכוונתו לחזור לפוליטיקה בעתיד | בנט קרא ליהודי ארצות הברית לתמוך בממשלה החדשה על אף חילוקי הדעות
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט | צילום: קובי גדעון/ לע"מ

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, התארח הלילה (שני) בכנס בניו יורק אותו ארגנו הפדרציות היהודיות של ניו יורק. בנאום שנשא באירוע רמז בנט כי בכוונתו לחזור לפוליטיקה בעתיד.

על רקע הרפורמה במערכת המשפט אמר בנט לנוכחים: "אל תוותרו על ישראל, יש זמנים קשים ויש זמנים פחות קשים, אבל תעמדו למעננו. ישראל היא משפחה וכמו שבן משפחה עובר משבר, אתה לא מוותר עליו. להיפך, אתה עוזר לו".

עוד מבחזית החדשות

בנט ביקש להרגיע את יהודי ארה"ב ביחס למצב הפוליטי בארץ וההפגנות ההמוניות ואמר: "הממשלה הנוכחית יציבה מאוד. אין להם את הקונפליקט האידיאולוגי שהיה לנו בממשלה. אז אנשים אומרים דברים מטומטמים – אבל הרבה מזה לא יקרה. יש הרבה מילים שעפות לאוויר, אבל יש ליבה של אחריות שתהדוף את ההצעות הקיצוניות. אנחנו עוברים עכשיו בישראל משבר אמצע החיים. כן, יש לנו ויכוח פנימי, אנשים לא חשבו שהם יקבלו את מה שהצביעו לו, ובגלל זה ההתנגדות ברחוב. זה לא קל, אבל אנחנו נתגבר כי רוב הציבור הישראלי רוצה מדינה דמוקרטית ומדינה יהודית".

בנוסף קרא בנט ליהודי ארצות הברית לתמוך בממשלה החדשה על אף חילוקי הדעות. כאשר נשאל האם בכוונתו לחזור לשלטון השיב בנט: "בישראל אפשר למחזר אותנו. זה אף פעם לא נגמר. רבין היה ראש ממשלה מ-74' עד 77' וחזר. ביבי היה מ-96' עד 99' וחזר. אז אני אחזור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים