שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנו של הלוחם לבנט: "מאשים אותך כמו את המחבל"
בניחום אבלים
רה"מ בנט הגיע הבוקר לניחום אבלים בבית משפ' רז. בני המשפחה תקפו את בנט במילים קשות והאשימו אותו ברפיסות ובאובדן השליטה נגד הטרור שמרים ראש
נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

לאחר שלא ביקר בגל הטרור הנוכחי בבתי האבלים, ראש הממשלה נפתלי בנט הגיע הבוקר בשעה 8 לניחום אבלים בביתו של הלוחם נועם רז הי"ד שנהרג מאש מחבלים בג'נין ביום שישי האחרון. את בנט קיבלו בכניסה וביציאה עשרות פעילי ימין שקראו לעברו: "בנט תתפטר, דם יהודי אינו הפקר".

במהלך ניחום האבלים, בני משפחתו של הלוחם תקפו את רה"מ והאשימו אותו בהפקרת הלוחמים. בנו הבכור של נועם הי"ד תק את בנט: "לא יודע איך אתה מסתכל על עצמך במראה. אני מאשים אותך כמו שאני מאשים את המחבל. הרסת את ההזדמנות שלך. רוצים לראות מישהו שאנחנו מאמינים בו. לא מגיע לך להיות בבית שאבא שלי חי בו. מקווה שאתה מקשיב ולא רק מהנהן".

אפרת, אלמנתו של נועם אמרה בכאב לרה"מ: "יש לך עוד זמן לשנות. כל יום שאתה בכסא הזה אתה יכול לשנות. כשאתה לא נאמן למהות שלשמה נבחרת, אתה לא תהיה כאן. תהיה נאמן לאמת, תסתכל לעצמך בעיניים".

בן נוסף של נועם הי"ד הטיח דברים קשים בבנט ואמר: "אתה איש רק של מילים. במעשים את אפס. אתה והממשלה הורסים כל מה שהלוחמים שלנו עושים בשטח. זה ביזיון".

רה"מ היה אמור להגיע לניחום בשעה 9 בבוקר, אך כדי להקדים את המפגינים נגדו, הוא הגיע בשעה 8 בבוקר. לאחר שעה קלה, רה"מ עזב את המקום עם מסוק חזרה לירושלים.

כזכור, בעת מסע ההלוויה של נועם הי"ד, בנט הבחור סרב להספיד את אביו עד שהשר לבטחון פנים, עמר בר לב, יעזוב את המקום. במשפחה ציינו כי ביקשו מלכתחילה שלא יגיע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים