שיתוף
תגובות
חדשות » בן גביר: הרב כהנא היה סמל לאהבת ישראל
בעיתון האמריקאי Jewish Vues פורסם כי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר בחר ביו"ר תנועת כך, הרב מאיר כהנא כ"סמל לאהבת ישראל"
השר לביטחון פנים איתמר בן גביר ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'

בעיתון האמריקאי Jewish Vues של קהילת יהודי ניו יורק התבקשו מספר אישים יהודים ורבנים מארצות הברית ומהעולם, לבחור מי בעיניהם הוא "סמל לאהבת ישראל". היום (רביעי) פורסם כי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בחר עבור העיתון ברב מאיר כהנא, יו"ר תנועת כך כ"סמל לאהבת ישראל". אתמול פרסם גם שר האוצר סמוטריץ' את הסמל שלו לאהבת ישראל, ובחר ברב דרוקמן.

עוד מבחזית החדשות

כזכור, לאחר הבחירות נאם בן גביר באזכרה לציון יום השנה להירצחו של הרב כהנא וטען כי אינו מסכים עם חלק ממשנתו. בשל כך, הוא ספג קריאות בוז מהנוכחים. בטקס אמר בן גביר  "אני חייב לרב כהנא את זה שחזרתי בתשובה והתחלתי ללמוד בישיבה שהקים. אמנם זה קרה לאחר שנרצח ולצערי לא זכיתי להכירו, אבל זכיתי ללמוד את כתביו ושיעוריו ולהיות בישיבה עם הרבה אהבה לכל אחד, קיבוץ גלויות אמיתי".

עוד אמר כהנא בטקס כי "זה לא סוד שהיום אני לא הרב כהנא ולא תומך בגירוש כל הערבים, ולא אחוקק חוקים לחופי ים נפרדים, אם כי ודאי שנפעל ונעשה למען גירוש מחבלים מהארץ, למען צביונה היהודי של ישראל. למען ההתיישבות והזהות היהודית. אבל נדמה לי שגולת הכותרת של הרב כהנא הייתה אהבה. אהבת ישראל בלי חשבון בלי פשרות מבלי שום שיקול אחר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים