שיתוף
תגובות
חדשות » בן גביר בתגובה על ההפגנה: "חופש הביטוי הוא לכולם"
השר לביטחון לאומי התייחס להפגנות המחאה: "חופש הביטוי הוא גם ליהודי אתיופיה, חרדים ומתנחלים, שמח שהמפגינים מהשמאל התעשתו ולא הגיעו עם סמלים נאציים"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בביקור במטה הארצי של משטרת ישראל | צילום: דוברות משטרת ישראל

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב הבוקר (ראשון) על הפגנות המחאה שהתקיימו אתמול ברחבי הארץ. השר גיבה את פעולות השוטרים ואמר: "חופש הביטוי הוא גם ליהודי אתיופיה, חרדים ומתנחלים. שמח שהמפגינים מהשמאל התעשתו ולא הגיעו עם סמלים נאציים".

לגבי ההפגנות בעתיד אמר השר: "כרגע הפנים של המשטרה חייבות להיות נשואות למאבק להגברת תחושת הביטחון האישי ולמאבק הבלתי מתפשר במשפחות הפשע. יש לא מעט עבודה וצריך להפשיל שרוולים".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר בן גביר "טוב עשתה משטרת ישראל שאפשרה את חופש ההפגנה אבל לא אפשרה את חסימת נתיבי איילון. הנחתי את המשטרה לנהוג באותה מדיניות של סבלנות והידברות גם כלפי כלל הציבורים".

מקורבים לבן גביר טענו אמש כי "קבוצה של אנרכיסטים, מתוסכלת מכך שלא הצליחה להבעיר את ההפגנה, מתכוונת לחסום את נתיבי איילון". לדבריהם, בן גביר "ביקש מהמשטרה לא לתת לאנרכיסטים תמונות שהם רוצים, אך מאידך דורש דין שווה לכולם".

לטענת המארגנים, כ-80 אלף איש הפגינו נגד הממשלה ורפורמת מערכת המשפט אותה מוביל שר המשפטים יריב לוין. בתום ההפגנה צעדו כ-200 מפגינים לעבר קניון עזריאלי, כאשר המשטרה חסמה את הירידה לאיילון ועשרות מפגינים התעמתו עם השוטרים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים