שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר בצעד דרמטי נגד שבתאי: אסר עליו להגיע לישיבת הממשלה
השר לביטחון לאומי אסר על המפכ"ל להגיע לישיבת הממשלה, על רקע התנגדותו להקמת המשמר הלאומי | בכיר במשטרה: התוכנית של בן גביר "קטסטרופה"
השר איתמר בן גביר והמפכ"ל קובי שבתאי | צילום: יחיאל גורפיין, איחוד הצלה

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אסר על מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי להגיע לישיבות הממשלה, כך פורסם ב"אולפן שישי". הסירוב הגיע על רקע המחלוקת סביב הקמת המשמר הלאומי במקביל לכוחות המשטרה עליו סיכם בן גביר עם נתניהו.

כזכור, במהלך כהונת הממשלה הקודמת, סיכם המפכ"ל שבתאי אם השר לביטחון פנים לשעבר עמר בר-לב להקים משמר ישראלי, בדוצה למשמר הלאומי אותו רוצה להקים בן גביר, שבמסגרתו יתוגברו כוחות מג"ב ויגויסו כוחות מג"ב במילואים. התכנון כלל מנגנון של גיוס, מיון והכשרה, שאמור היה לקחת בין שנתיים ל-3 שנים.

עוד מבחזית החדשות

בכיר במשטרה טוען כי המשמר הלאומי של בן גביר הוא "קטסטרופה". לדברי הבכיר המשטרה עוסקת בשלושת החודשים האחרונים ברובה,בניסיון לספק ביטחון בהפגנות. הדבר גורם לכך שחסר כוח אדם, ובכירים בארגון אומרים כי ציפו שדווקא בן גביר יזרים הרבה שוטרים.

במשטרה טוענים שבפועל שי יותר מתפטרים מאשר מתגייסים חדשים, בין היתר כי המשכורות שהבטיח בן גביר לא התקבלו. לכן, לגרסתם, לא ייתכן שבנוסף למשטרה יקימו גוף נוסף של משמר לאומי. לעומת זאת בסביבת השר לביטחון לאומי אומרים שמעתה והלאה המשמר הלאומי יעמוד בסדר סולם העדיפויות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים