שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » בן גביר בסיור בדרום: "דורש מהמשטרה לחתור למגע"
התושבים דורשים מהשר לביטחון לאומי לעמוד בהבטחת הבחירות: "מחכים שיבוא לעשות סדר" | בן גביר: "באנו למשול, יש מאבק אבל זה לא ייפתר מהר" | תיעוד
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בסיור בדרום | צילום: עוצמה יהודית

קרב בין חמולות בערערה שבנגב מטיל אימה על התושבים, שדורשים מהשר לביטחון לאומי לעמוד בהבטחותיו: "מחכים שיבוא לעשות סדר". בתוך יממה אחת נורה ונפצע קשה סגן מנהל חטיבת הביניים ביישוב, ובן 42 נפצע בינוני. בן גביר: "באנו למשול, יש מאבק אבל זה לא ייפתר מהר"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ירד היום (חמישי) לסיור ראשון בנגב, מלווה במפכ"ל המשטרה קובי שבתאי וממ"ז דרום ניצב פרץ עמר.

עוד מבחזית החדשות

כזכור, לפני כניסתו לתפקיד הבטיח בן גביר כי ישיב את המשילות לאזור, למרות זאת, רק ביממה האחרונה נורו שני בני אדם ביישוב ערערה במהלך קרב בין חמולות. תושבי היישוב זועמים ודורשים כי יעמוד בהבטחותיו: "מרגישים כמו במלחמה כבר כמה ימים, מחכים לבן גביר שיבוא לעשות פה סדר".

בבואו אמר בן גביר "אני פה עד מחר כדי להעביר את המסר שבאנו למשול. יש מאבק. אני לא יכול לומר שזה ייפתר תוך יום יומיים. השוטרים צריכים גיבוי תקציבי. אני דורש גם מהמשטרה לחתור למגע". בתשובה לשאלת וואלה!, האם לא היה עדיף להגיע לסיור בערערה על רקע המהומות בה בימים האחרונים, במקום להגיע לבאר שבע, השיב בן גביר כי "אני מתחיל בבאר שבע ואגיע גם לרהט וערערה בהמשך. אני רוצה שיהיה סדר בכל מקום. אם ילדה נפגעת מירי ברהט זאת בעיה של כולם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים