שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר במענה למכתב המפכ"לים לשעבר: "שישבו בשקט ולא יפריעו"
השר לביטחון לאומי התייחס למכתב המפכ"לים לשעבר, שקראו למפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי להתפטר מתפקידו בעקבות הדחת מפקד מחוז ת"א: "חבורת קצינים כושלים"
השר איתמר בן גביר והמפכ"ל קובי שבתאי | צילום: יחיאל גורפיין, איחוד הצלה

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס למכתב המפכ"לים והניצבים לשעבר במשטרת ישראל, שקראו למפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי להתפטר מתפקידו לאחר שבן גביר הורה על הדחתו של מפקד משטרת מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד.

"חבורת קצינים כושלים שהתאחדו יחד אחרי שהרסו את המשטרה, החריבו את הביטחון הלאומי וחלקם גם לקו בשחיתות שבאה לידי ביטוי במסקנות הוועדות בעניינם, קראדי, שוועדת זיילר קבעה שהיה מפכ"ל רשלן ולא מקצועי, רפי פלד שכולם זוכרים את השחיתות שלו ומימון הג'קוזי, ומיקי לוי שהיה הממ"ז הכי כושל בירושלים ובתקופתו נרצחו עשרות אנשים. עדיף שישבו בשקט ולא יפריעו למפכ"ל והמשטרה לעבוד", אמר בן גביר.

עוד מבחזית החדשות

תגובתו של השר בן גביר מגיעה על רקע מכתב ששיגרו מפכ"לים וניצבים לשעבר למפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי, וקראו לו להתפטר מתפקידו בעקבות הדחת מפקד משטרת מחוז תל אביב ניצב עמי אשד.

המפכ"לים לשעבר ששלחו את המכתב הם שלמה אהרונישקי, אסף חפץ, רפי פלד, משה קראדי ורוני אלשיך. במכתבם כתבו המפכ"לים לשעבר" אנו, קבוצת מפכ"לים וניצבים בדימוס, הוכנו בתדהמה עם החלטת השר להדיח את מפקד משטרת מחוז תל אביב ניצב עמי אשד"

"תדהמתנו הלכה וגברה כאשר הסתבר לנו שהיית שותף למהלך זה תחת הכסות המגוחכת של סבב מינויים", הוסיפו. "שיתפת פעולה עם עבריין מורשע כדי להפוך את המשטרה למיליציה פרטית, כדי לספק את מאוויו הפוליטיים של השר הממונה, והיית שותף לטיהור של מפקד עם עמוד שדרה. במעשיך אלה איבדת את הזכות הערכית והמוסרית להמשיך ולהוביל את שוטרי משטרת ישראל במשימותיה הרבות והמגוונות. אנחנו, רבי ניצבים וניצבים, מפקדיך לשעבר, קוראים לך להתפטר מתפקידך לאלתר".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בושה שהיו לנו מכלים כאלו. הם שוטפים למצב הגרוע שהמשטרה נמצאת היום ובן גביר צריך לתקן את המצב. עדיף שישבו בשקט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים