שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר בטקס הצטיינות במשטרה: "השוטרים יקבלו מענק של 6000 שקלים במשכורת הקרובה"
בדברים שנשא השר לביטחון לאומי בטקס יחידות מצטיינות של משטרת ישראל הוא אמר: "המשטרה של כולנו. ימין ושמאל, גברים ונשים, דתיים וחילוניים, יהודים וערבים"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר

בדברים שנשא אחר הצהריים (שלישי) השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בטקס יחידות מצטיינות של משטרת ישראל, הוא אמר כי הוא עומד מאחורי הבטחתו לתוספת תקציב של תשעה מיליארד שקלים למשרד ולגופיו. "אנחנו נעלה את משכורות השוטרים באופן דרמטי כפי שהתחייבנו", אמר בן גביר והוסיף: "למרות שהייתה מחלוקת סיכמנו עם האוצר שהשוטרים כולם יקבלו מענק של 6000 שקלים במשכורת הקרובה".

ביחס לרפורמה המשפטית והביקורת שמופנית נגדו על האופן בו הוא מנהל את משרדו אמר בן גביר כי: "בימים האחרונים אנו שומעים קולות של מי שמתבלבלים למי כפופות זרועות הביטחון בישראל. במדינה דמוקרטית החוקים ברורים מאוד. פקודת המשטרה קובעת שהמשטרה נתונה למרות הממשלה כמו שחוק יסוד הצבא קובע שהצבא נתון למרות הממשלה".

עוד אמר בן גביר: "זכינו שאחרי אלפים שנות גלות, הקמנו מדינה משלנו יהודית ודמוקרטית עם גופים חזקים כמו צה"ל, שב"כ מוסד המשטרה, שב"ס ומכבי האש, אולם המפתח שגופים אלה יצליחו וייהנו מאמון הציבור הוא שהם יקיימו את מדיניות הדרג שנבחר".

"בימים אלה, יש כאלה שמבקשים לשנות את הכללים, מפעילים לחץ, מנסים לגרום למשטרה לאכוף את החוק בצורה לא שוויונית, להשפיע פוליטית על קבלת החלטות, להסית נגד ממשלת ישראל הנבחרת ואפילו לפלג את המשטרה מבפנים, אולם אנחנו נעמוד על המשמר ולא נאפשר פגיעה בשלטון החוק, בעקרונות היסוד של השיטה ובעובדה כי הדרג הנבחר הוא הוא שמתווה מדיניות והמשטרה נתונה למרות הממשלה. זה אלף בית במשטר דמוקרטי וכשלא מקיימים את זה לא פלא שאמון הציבור נפגע".

לסיום אמר השר לביטחון לאומי: "קראתי את פרטי הפעילויות שבגינן ניתנות היום תעודות ההצטיינות, ולבי התרחב. משטרת ישראל, שאתם מייצגים אותה בגאווה היא המשטרה של כולנו. ימין ושמאל, גברים ונשים, דתיים וחילוניים, יהודים וערבים, כולם כולם שותפים למלאכת הקודש.

"כולנו יודעים כמה קשה המלאכה, שעות אין סופיות, לא פעם, מלאכה שנמשכת בשבתות ובחגים. ביושר רב הרווחתם את תחושת הסיפוק שאתם וודאי חווים, על עשייתכם עבור אזרחי המדינה ולמען ביטחונה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים