שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר באולטימטום לאגף רישוי כלי יריה: פתרון לשעות קבלת קהל מורחבות עד מחר
השר לביטחון פנים נפגש עם נציגי האגף לרישוי כלי יריה ודרש מהם להרחיב את שעות קבלת הקהל | מנהלי האגף טענו שאי אפשר | בן גביר: אם אין פתרון עד מחר האגף ייסגר
אקדח | צילום: sarun_J, שאטרסטוק

השר לביטחון פנים איתמר בן גביר דרש לכנס פגישה בלשכתו עם נציגי האגף לרישוי כלי ירייה, במטרה להרחיב את שעות קבלת הקהל באופן ש-17 אלף המועמדים שהגישו בקשה יוכלו לקבל מועד לקיום ראיון עם פקידי הרישוי. מנהלי האגף הסבירו לשר שהדבר בלתי אפשרי. בן גביר דרש מהם למצוא פתרון לסוגיה עד מחר ואיים שאם לא, יסגור את האגף.

לדברי בן גביר: "הפיגוע בנווה יעקב הסתיים בתוצאה כה טראגית היות ולא היו אזרחים עם נשק, אך מאידך, הפיגוע יום למחרת בעיר דוד הסתיים ללא אבדות רק משום שהאזרחים במקום נשאו נשק וחתרו למגע עם המחבל".

עוד מבחזית החדשות

נציגי האגף טענו בפני השר בן גביר כי אין ביכולתם לעמוד בדרישתו להרחיב את שעות הקבלה. בתגובה, הפסיק השר את הפגישה והודיע שאם לא יימצא פתרון עד מחר בבוקר הוא יסגור את האגף.

בן גביר אמר לאנשי האגף: "אנחנו במצב חירום וחייבים לשחרר את צוואר הבקבוק. אנחנו חייבים להגן על הילדים שלנו ולתת לאזרחים את האפשרות להגן על עצמו. אם האגף לא יודע לספק נשקים למי שמורשים לשאת אותם, נסגור אותו ונפתח רשות שיודעת לתת מענה לאזרחים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים