שיתוף
תגובות
חדשות » בן גביר: "אני לא ממשיך דרכו של כהנא"
בחירות 2022
הערב (מוצ"ש) התארח ח"כ איתמר בן גביר בתוכנית "פגוש את העיתונות" ופרש את משנתו הפוליטית והשקפותיו בנושאים שונים
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר

למרות שעד היום נחשב בן גביר כשייך לימין הקיצוני יותר, הערב הוא טען שבן גביר של פעם אינו בן גביר של היום, לדבריו "איתמר בן גביר של לפני 20-10 שנה השתנה. גידלתי מאז ילדים ומשפחה, הייתי עורך דין. אני היום לא רואה את כל הערבים באותו אופן. לא באתי לכאן כדי להתנצל, אני הסמן הימני בכנסת ישראל"

למרות זאת, הוא לא התנער ולא התנצל על דבריו בעבר וטען ש "כהנא צדק בכך שלחם באנטישמיות ולמען עונש מוות למחבלים, אבל היום אני לא תומך בלגרש את כל הערבים או בחופי ים נפרדים, אני לא ממשיך דרכו של הרב כהנא".

כאשר נשאל לגבי הביקורת הנוקבת שהייתה לו בעבר לגבי ראש הליכוד בנימין נתניהו, הוא לא הכחיש אך טען שכיום הוא תומך בנתניהו לראשות הממשלה. הוא הסביר את השינוי בכך ש "הייתה לי ביקורת קשה ונוקבת על נתניהו, ובחלק מהביקורות הוא מבין שצדקתי. אני אומר דבר מאוד פשוט, אני מקווה שנתניהו יהיה ראש ממשלה. אני חושב שהוא ראש ממשלה טוב ואני חושב שאם אנחנו נהיה לידו, סוף-סוף תהיה ממשלת ימין מלא מלא. אני מבטיח לציבור שממשלת ימין אמיתית תקום רק אם יצביעו לנו. אם נהיה גדולים נתניהו יהיה חייב לקחת אותנו".

כאשר נשאל באיזה תפקיד הוא חושק בממשלה הבאה, הוא התחמק וענה שהוא אינו עוסק ב"תפירת חליפות". לעומת זאת כאשר נשאל האם יתמוך בחנינה ליגאל עמיר הוא השיב שהוא מתחייב של לאשר חנינה כזאת. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים