שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » בכיר ברשות הפלסטינית תוקף את אבו מאזן: "יש לו אינטרס שתמשך אנרכיה ברשות"
בהקלטות שנחשפו ופורסמו בסוכנות הידיעות 'שהאב' שמקורבת לחמאס נשמע מזכ"ל הוועד הפועל של אש"ף חוסין א-שיח' מותח ביקורת קשה על התנהלותו של יו"ר הרשות הפלסטינית
יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן | צילום: שאטרסטוק

"נשרט לאבו מאזן המוח": בזמן שיו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מעביר ביקורת על הרכב הממשלה בישראל, נראה שהוא מתמודד עם מאבקי כוח מבית, לנוכח המשך קרבות הירושה. בהקלטות שפרסמה היום (שלישי) סוכנות הידיעות שהאב שמקורבת לחמאס, נשמע לכאורה מזכ"ל הוועד הפועל של אש"ף חוסין א-שיח', שהוא אחד המועמדים לרשת את אבו מאזן, משתלח בו ומאשים אותו באנרכיה.

א-שיח' נשמע תוקף את יו"ר הרשות הפלסטינית ואת אופן התנהלותו "אני אומר לכם שאבו מאזן שותף לאנרכיה שקיימת. הוא שותף לאנרכיה ויש לו אינטרס שהיא תימשך, מצער אותי להגיד את זה". לטענת א-שיח' "השיטה הזו שונה לחלוטין מכפי שהיה אחרי מותו של יאסר ערפאת",  "לאבו מאזן נשרט המוח", "איך נעשה את הדבר הנכון אם הוא מודיע לנו על ההחלטות מבלי להסביר את כוונותיו?".

עוד מבחזית החדשות

חוסיין א-שיח' התייחס ליום שאחרי אבו מאזן ואמר "מנגנוני הביטחון וחלק מהנהגת הפתח מעורבים בקרב הירושה של אבו מאזן והם חלק מהמשחק הזו". עוד הוסיף א-שיח, כי אבו מאזן הוביל למאבק על כס השלטון שבו מעורבים ג'בריל רג'וב, עזאם אל-אחמד, תאופיק טיראוי ומחמוד אל-עאלול. לדבריו, חמאס מנצל לרעה את חוסר ההחלטיות ברשות הפלסטינית "ברור שחמאס מנצל את המצב הנוכחי".

לפני כחודש הביעו חשש בצה"ל מסיום שלטונו של אבו מאזן, שהגיע לגיל 87 ומכהן בתפקידו כבר 17 שנה. גם כיום, אבו מאזן כבר נחשב למנהיג חלש, וגורם בצה"ל טוען ש"היום שאחרי אבו מאזן כבר כאן" עוד אמר הגורם "זה נוכח פה וחלק מהירידה באפקטיביות של הרשות היא בגלל הדבר הזה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים