שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בכירים במשטרה במכתב לרה"מ: מדיניות בן גביר תוביל לאינתיפאדה שלישית
במכתב ששלחו 25 מפכ"לים וניצבים בדימוס נכתב: "מאז ומתמיד המשטרה הנמיכה פעילות ברמדאן" | בן גביר: "הם החריבו את המשטרה, הפכו אותה לפוליטית"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: צילום מסך

אמש דווח ב"מהדורה המרכזית" כי 25 מפכ"לים וניצבים בדימוס שיגרו מכתב לראש הממשלה נתניהו ובו הזהירו אותו כי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מוביל מדיניות שעלולה לגרום לאינתיפאדה שלישית. המכתב מתייחס ספציפית להוראה שהעביר השר לביטחון לאומי למשטרה,להמשיך בהריסת הבתים במזרח ירושלים גם במהלך הרמאדן, שיתחיל בסוף החודש.

הקצינים הבכירים, בהם מפקדי משטרת ירושלים לדורותיהם, אמרו לראש הממשלה כי ״מאז ומתמיד המשטרה נהגה בדיוק ההפך, הנמיכה פעילות ברמדאן. אם היא תמלא אחרי הנחיית בן גביר, זה יוביל לאינתיפאדה שלישית״.

עוד מבחזית החדשות

לדעה זו שותפים גם לא מעט בכירים שמכהנים במשטרה בהווה. קבוצת הקצינים בדימוס החליטה גם להצטרף למחאה ברחוב קפלן בתל אביב, תחת הכותרת "להציל את המשטרה מבן גביר".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מסר בתגובה כי: ״חלק מאלה שמתכנסים היום הם אותם אנשים שפגעו במשטרה והביאו אותה למצב קשה. הם החריבו את המשטרה, הפכו אותה לפוליטית. אני היום מתקן את כל הנזקים הכול כך גדולים שהם עשו. הם רצו משטרה פוליטית, אני רוצה משטרה מקצועית״.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. פחדנים נתנו למחבלים וערבים כסף להשתיק אותם ועוד סיוע למכור סמים לרצוח יהודים ועוד כמו השבכ ממלא את ישראל בערבים משטפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים