שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ביטן תוקף את נתניהו: "מחלק תיקים כדי להשתיק ביקורת"
ביקורת מבית
ח "כ דוד ביטן ממשיך בקו הלוחמני נגד נתניהו ומאשים: "נתניהו אמר שימנה 18 שרים – שיטה להשתיק את הליכוד" | האזינו
חה"כ דוד ביטן | צילום: אתר הכנסת

אתמול הבהיר ח"כ דני דנון הודיע כי הוא יסרב לקחת תפקיד ברוטציה, גם ח"כ דוד ביטן מתח הבוקר (רביעי) ביקורת חריפה על האופן שבו מתנהל המו"מ הקואליציוני עם חברי הליכוד. בראיון לרדיו צפון אמר ביטן כי נתניהו מחלק תיקים לחברי הליכוד כדי להשתיק את הביקורת כלפיו במפלגה. לדברי ביטן נתניהו מפחד". בפתח הריאיון התייחס ביטן לחשש בציבור החילוני מפני היוזמות של השותפות הדתיות בקואליציה ואמר "היינו 12 שנה בשלטון, וראית שהדברים לא כפי שהם אומרים. גם בעתיד זה לא יהיה כך, לא צריך לדאוג, אנחנו מדינה ליברלית ולא תהיה עם זה שום בעיה. בסופו של דבר גם השותפות הקואליציוניות שלנו צריכים להבין שצריך להוריד לחץ מהליכוד, כי הליכוד היא מפלגה עממית ולא סקטוריאלית". 

ביטן התייחס גם לחלוקת התיקים במפלגתו ולמאבק על תפקיד יו"ר הכנסת, וטען כי "אמסלם יהיה יו"ר כנסת מצוין. כשהוא מחזיק בתפקיד הוא מאוד ממלכתי ולא יפחידו עם אמסלם. עדיף אמסלם ולא מישהו אחר. התפקיד עושה את שלו, אין מה לדאוג".

עוד מבחזית החדשות

לשאלת המראיין האם הוא עצמו יהיה יו"ר הקואליציה השיב ביטן "מנהלים את המו"מ הקואליציוני בחוסר ניסיון. אני לא רוצה להיות שוב יו"ר הקואליציה. הולכת להיות קואליציה בעייתית, החלטתי לא לקחת את זה. אני אעשה משהו אחר, אפשר לשרת את המדינה גם בתפקידים אחרים". 

עוד הוסיף ביטן נתניהו לא הציע לי, כי לא ישבתי איתו, הוא לא התחיל לחלק תפקידים בתוך הליכוד ממה שנשאר. זה משהו שלא היה, מה שקורה פה זה שהליכוד, כמעט ולא נשאר לו כלום, וגם מה שנשאר זה לא משהו. כשאתה מיישם מדיניות גם של המפלגה וגם באופן אישי, זה במסגרת התיק שאתה יכול לקבל. אם אתה מקבל תיקים שאתה לא יכול לעשות דברים שם הליכוד ייפגע בבחירות הבאות. צריכים להקים ממשלה, מה שנתנו נתנו, אנחנו לא נבכה על חלב שנשפך. אני קורא לשותפות הקואליציוניות שלנו להפסיק ולהקים ממשלה תוך יום יומיים, כמו שהבטחנו, ולא ללכת לנשיא לבקש ארכות. שיקימו את הממשלה, ושכל מה שהובטח ותיקוני החקיקה ישאירו לסוף. לבקש ארכות זה לא ממלכתי עבור הליכוד".

עוד טען ביטן "אני לא צופה בעיות בליכוד, כי נתניהו אומר שהוא הולך לחלק 18 שרים וזו השיטה להשתיק את הליכוד". "כולם יקבלו שרים ויהיו מבסוטים, אבל תכלס הליכוד לא יקבל משהו מיוחד. אני מתוסכל מזה שהליכוד לא בא לידי ביטוי כמו שצריך במשא ומתן. אני לא דואג לעצמי כי אני לא אקבל תפקיד של שר. הביקורת שלי היא נכונה ואמיתית לטובת הליכוד וצריך להגיד את הדברים, ומה שקורה פה זה לא מצא חן בעיניי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים