שיתוף
תגובות
חדשות » בזק בינלאומי מתייעלת: תפטר 550 עובדים
דרמה
חברת בזק צפויה לפרסם בקרוב דיווח על הפיטורים הצפויים בחברה הבת | הדירקטוריון יתכנס היום לאישור הסכם פרישה בחברה הבת בזק בינלאומי
בניין בזק בינלאומי בפתח תקווה | צילום: יח״צ

דירקטוריון בזק אמור להתכנס היום (שני) כדי לאשר את מתווה הסכם הפרישה, של מאות עובדי החברה, ובשל המשמעות הדרמטית של המהלך, החברה צפויה לדווח על כך גם לבורסה.

על פי הדיווח, מחצית עובדי בזק בינלאומי, אמורים לסיים את תפקידם בקרוב. מדובר ב-300 עובדים קבועים (המהווים כשני שליש של החטיבה הפרטית) ובכ-250 עובדים זמניים. יש לציין, כי בזק בינלאומי תפצה את עובדיה, וזו תהיה הוצאה משמעותית לחברה בתקופה הקרובה.

כבר ביום רביעי שעבר, תכננה בזק בינלאומי להתחיל בתהליכי הפרישה מרצון של העובדים  שיחפצו בכך, אך המהלך התעכב ככל הנראה בשל הצורך לקבל את אישור הדירקטוריון לצעדים אלו. החתימה הסופית צפויה להיות אחרי החגים.

משמעות הפיטורים בבזק בינלאומי, היא סגירת החטיבה הפרטית (חטיבת האינטרנט הפרטית – ה-ISP) בטווח הקרוב. הסיבה לכך היא, מדיניות משרד התקשורת שביטל את ההפרדה בין הספק לתשתית האינטרנט. מדיניות זו גרמה למעבר של מאות אלפי לקוחות לקבל שירותים ישירות מחברות התקשורת כמוצר אחוד, בעיקר בבזק ובהוט שהיו מחויבות בהפרדה המבנית.

לעומת זאת, החטיבה העסקית בבזק בינלאומי תמשיך לפעול כיחידה עצמאית מתוך רצון להאיץ את פעילותה בשוק העסקי. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים