שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בהוראת האדמו"ר: גולדקנופף מוותר על החברות בקבינט "למען השלום והאחדות"
יו"ר אגודת ישראל יצחק גולדקנופף הודיע לנתניהו על ההחלטה שהתקבלה בהוראת האדמו"ר מגור | לדבריו "נעשה הכול בתיאום, כל אחד יקבל את מה שמגיע לו. אנחנו מפלגה אחת"
יצחק גולדקנופף בועידת השלטון המקומי לחדשנות ברשויות המקומיות

בהוראת האדמו"ר מגור, הודיע הערב (שני) יו"ר יהדות התורה, ח"כ יצחק גולדקנופף, לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו כי הוא מוותר על חברותו בקבינט המדיני-ביטחוני, למרות שההסכם הקואליציוני העניק לו את התפקיד. לדברי גולדקנופף, שהיה אמור להיות הנציג הראשון של יהדות התורה בפורום השרים הבכיר, הצעד נעשה "למען השלום והאחדות". 

עוד מבחזית החדשות

הבוקר אמר שר הבינוי והשיכון המיועד גולדקנופף בוועידת הנדל"ן של ynet ו"ידיעות אחרונות"  בנוגע לעימות עם יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני סביב הסוגיה ואמר כי "נעשה הכול בתיאום, כל אחד יקבל את מה שמגיע לו. אנחנו מפלגה אחת. אנחנו רבים כמו כל מפלגה, זה טבעי. אנחנו פותרים את זה בידידות".

כאשר נשאל האם הוא מעוניין להיות חבר בקבינט, השיב גולדקנופף "את זה יחליטו גדולי ישראל. אם הם יחליטו שאנחנו חייבים להיות שם לא תהיה לי ברירה. אנחנו שותפים ואנחנו נעשה הכול בתיאום, אנחנו עובדים בתיאום, אנחנו מאוחדים, תסתכלו בעיתונים שלנו מה כתוב. שם כתוב שאנחנו אוהבים זה את זה". עוד אמר גולדקנופף "יש לנו את זה בנייר, לא אמרתי שיש לנו את זה במעשה".

יש לציין, כי במשך עשרות שנים נהגו הפוליטיקאים החרדים שלא להתמנות לתפקידים רשמיים המטילים עליהם אחריות כוללת לפעולות הממשלה, מטעמים אידיאולוגיים ומחשש שמא יצטרכו לתת יד לצעדים בעייתיים מבחינה דתית. בעבר הקפידו ביהדות התורה לקחת רק תפקידי סגן שר במעמד שר, עד שב-2015 החליטה מועצת גדולי התורה החסידית להתיר לנציגיה להתמנות לשרים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים