שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ב"איגוד הארגונים היהודיים באירופה" מתריעים: יהודים יותקפו ברחבי אירופה
"אל תגידו ׳Never Again׳ כי זה קורה עכשיו" מתריע יו"ר איגוד הארגונים היהודיים באירופה EJA, הרב מנחם מרגולין, בפני ראשי המדינות ברחבי היבשת
החלו תקיפות נגד יהודים ברחבי אירופה | צילום: איגוד הארגונים היהודיים באירופה

בתי כנסת הותקפו בספרד ובגרמניה, ההסתה גואה ברחבי אירופה וישנה עלייה של יותר מ-1200% בדיווחים על אנטישמיות. איגוד הארגונים היהודים באירופה (EJA), מארגוני היהודים הגדולים ביותר באירופה, המייצג מאות קהילות ברחבי היבשת, סיפק הערכה קשה: החלו תקיפות נגד יהודי אירופה.

יו"ר EJA, הרב מנחם מרגולין, הזהיר ודרש מממשלות אירופה להתעורר ולפעול למען הגנה על כל הקהילות היהודיות ברחבי היבשת. ׳Never Again׳ (לעולם לא עוד – הביטוי בו נעשה שימוש ביום הזיכרון הבינלאומי לשואה) קורה עכשיו הוא הדגיש.

בהצהרתו היום, אמר יו"ר EJA: "הקהילות ובתי הכנסת שלנו כמו מלייה בספרד ובגרמניה מותקפות, האנטישמיות גדלה כבר פי 1000% מהשלב שצריך להדאיג, מעליבים אותנו, תוקפים אותנו מילולית ובמקרים רבים גם פיזית ברחובות״.

עוד מבחזית החדשות

"אני כמובן כותב לממשלות בספרד ובגרמניה. אבל יהודים לא צריכים לבקש עזרה! המסר שלי לממשלות באירופה הוא חד משמעי: התעוררו!!! ׳לעולם לא עוד׳ קורה עכשיו!!

״מי שמאמין שזה קשור למדינת ישראל או פלסטין, שזה קשור לפוליטיקה חי במערה. זה רק התירוץ להתחיל לפגוע בכל יהודי באירופה. ממשלות ברחבי אירופה המשתתקות, אל תעמדו מנגד, תגנו על הקהילות היהודיות ברחבי היבשת כעת. עכשיו."

במקביל, ב"מרכז רבני אירופה" קוראים רבני המועצה להרבות בתפילה ובאמירת תהלים בציבור ובימים אלו יש התעוררות רבה בציבור באירופה לקיים עצרות תפילה למען עם ישראל בארץ ישראל ובתפוצות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים