שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » אתרי הבנג'י הגבוהים בעולם
אקסטרים בגבהים
האם אתם נהנים ומתרגשים מגבהים ומאטרקציות אקסטרים? אם כן, אין ספק שאתם מוכרחים לחוות קפיצת בנג'י לפחות פעם אחת בחיים.
קפיצת בנג'י | צילום: freepik

נכון, יש אנשים עבורם קפיצה מצוק, גשר או בניין היא ממש לא אופציה, אבל אם אתם חובבי סיכון ואדרנלין, זה כיף אדיר, מהסוג שלא שוכחים אף פעם. 

לא יודעים לאן לטוס כדי לקפוץ? כדי לעזור, הכן לכם רשימה של חמשת אתרי הבנג'י הכי גבוהים בעולם. היכונו למסע על פני שלוש יבשות. עוד לפני כן, חשוב להזכיר כי חשוב לרכוש ביטוח נסיעות שמותאם לפעילות. 

אנחנו לא מנסים להפחיד, ובעצם תמיד מומלץ לעשות ביטוח לקראת חופשות, אבל בכל זאת מדובר בפעילות לא שגרתית ואתם צריכים להיות אחראיים ולהגן על עצמכם.

גשר ניוק, שוויץ – 190 מטר

טיול לשוויץ הוא הרבה יותר משוקולדים ומהרים ירוקים או מושלגים. קרוב לעיר סיון אפשר לבצע את קפיצת הבנג'י החמישית בגובהה בעולם. הקפיצה מתבצעת מגשר תלוי, בסביבה מרהיבה בה תמצאו גם הרבה מאוד חיות, נדנדה ענקית ואפשרויות לטיולים.

גשר יורופה ברוק, אוסטריה – 192 מטר

אנחנו מתרחקים רק מעט ועולים רק שני מטרים בגובה, אך בכל זאת מדובר בקפיצה דרמטית מאוד מהגשר הגבוה באירופה והפלא ההנדסי של אוסטריה. זהו אתר מדהים, בו קופצים לתוך עמק ירוק ומהמם. הפעילות זמינה רק למשך 60 ימים במהלך השנה, כלומר בקיץ ובתנאי מזג אוויר נוחים. 

גשר בלוקראנס, דרום אפריקה – 216 מטר

עברו יבשת, וכעת אנחנו כבר מדברים על עלייה של 24 מטרים, לאתר השלישי בגובהו בעולם. הקפיצה מתבצעת מהקשת של הגשר הגדול ביותר באפריקה, והאקשן לא מסתיים אחרי שמגיעים למטה – את הדרך חזרה לגשר תעשו בקאנו, שיוביל אתכם לשביל התלוי. בשלב זו תוכלו להירגע ולהשקיף על הנופים המרשימים של העמק.

סכר ורסאסקה, טיצ'ינו, שוויץ – 220 מטר

לא תיארתם לעצמכם שנשוב לשוויץ, נכון? ובכן, תעשו הרבה כבוד למדינה הזו, ששולחת שני נציגים לרשימת אתרי הבנג'י הגבוהים ביותר. רוצה לעשות להרגיש כמו ג'יימס בונד? בסכר זה צולמה סצנה בסרט goldeneye אז אתם ממש יכולים לשחזר את הקפיצה המפורסמת של פירס ברוסנן. זה לא רק הגובה הרב, אותו תרגישו היטב במהלך נפילה חופשית של 7 שניות וחצי, זוהי החוויה הייחודית מהסרטים שהופכת את הסכר לאחת מנקודות קפיצות הבנג'י הטובות בעולם. 

מגדל מקאו, סין – 233 מטר

אנחנו מגיעים ליבשת שלישית – אסיה, שם נמצאת נקודת הסיום שלנו במסע: קפיצת הבנג'י הכי גבוהה בעולם. זה המקום לדחוף את הגבולות שלכם לקצה וליהנות מחוויה יחידה במינה. המגדל מחזיק בשיא העולם של גינס לקפיצת בנג'י המסחרית הגבוהה ביותר. כמה הקפיצה ייחודית? האתר היה צריך לפתח מערכת חבלים חדשנית, כדי שכל העסק יוכל לעבוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים