שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ארה"ב חוסמת את הגישה לטיקטוק: מטעמי ביטחון לאומי
לפי הצעת חוק שעברה בבית הנבחרים האמריקני, החוק אוסר על הורדה או גישה ליישומון טיקטוק דרך כל מכשיר או רשת שמשוייכים לממשל הפדרלי
יישומון טיקטוק | צילום: freepik

אמש (שישי) אישר בית הנבחרים האמריקאי יאסור את השימוש ביישומון הרשת החברתית "טיקטוק", במכשירים פדרליים של עובדי מדינה בארה"ב. וזאת, על רקע בקשות מצד מדינות רבות בארה"ב שטוענות שיש לאסור את היישומון שבבעלות חברה סינית מטעמי ביטחון לאומי וחשש לריגול. 

על פי הצעת החוק שאושרה כאמור, חל איסור על הורדה או גישה אל "טיקטוק" דרך כל מכשיר או רשת שהונפקו באמצעות הממשל הפדרלי. איסור זה נוסף להחלטה של מספר מדינות בארה"ב לאסור את השימוש ב-"טיקטוק" במכשירים שניתנו מטעם מדינות כמו ארקנסו, לואיזיאנה, איידהו, ג'ורג'יה, איווה, אלבמה, וירג'יניה, יוטה, טקסס, נברסקה, פלורידה וטנסי.

עוד מבחזית החדשות

לפני שבוע אישר הסנאט האמריקאי את הצעת החוק האוסרת על עובדים פדרליים להשתמש ב-"טיקטוק" במכשירים ששייכים לממשלה. כמו כן, פני שלוש שנים אסר צבא ארה"ב את השימוש ביישומון לחיילים ומשרתי קבע מחשש לדליפת מידע לסינים. 

מטיקטוק נמסר בתגובה כי "אנו לא אוספים מידע מדויק על מיקום GPS ממשתמשים בארה"ב, מה שאומר שלא ניתן להשתמש בו כדי לנטר אנשים". 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים