שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » אפל משיקה את הסניף הראשון שצף על המים
הבועה של התפוח
'אפל' תשיק בקרוב חנות חדשה בסינגפור ש…. תצוף מעל המים • ביום החנות תיראה כמו חללית משונה, אך בלילה החנות תואר בתאורה פנימית • תיעוד ראשוני
תגיות: ,
חנות אפל שצפה על פני המים בסינגפור | צילום: אפל

משיקה חנות ימית ראשונה: הרשת הקמעונאית העולמית של חברת אפל, שרק לאחרונה הגיעה לשווי שוק של 2 טריליון דולר, אולי נאבקת במשבר הקורונה, אך נראה כי הדבר לא מפריע לה להמשיך לתכנן סניפים גרנדיוזיים בעיצובם.

ענקית הטכנולוגיה 'אפל' הודיעה על השקת סניף חדש בסינגפור, שלראשונה נבנה כך שיצוף על המים. החנות נבנתה בצורת כדור והיא צפה כאמור על המים, כאשר כאשר בעוד בשעות היום נראה כי החנות נראית כמו חללית משונה או תיאטרון עתידני, בשעות הלילה, כאשר קו הרקיע האייקוני של סינגפור מואר במלוא הדרו ברקע, החנות מתעוררת לחיים ומלאה בתאורה פנימית.

ידוע ברחבי העולם כי 'אפל' אוהבת להקים את חנויותיה במבנים מעניינים ולא שגרתיים. כך לדוגמה, סניף אפל במחוז פודונג בשנחאי הוא אחד היפים והמיוחדים ביותר, והוא מכיל צילינדר ענק מזכוכית כשהוא שקוע בתוך כיכר ענקית. לחנות מובילות מדרגות שכולן מתחת לפני הקרקע. הזכוכית עצמה מעוקלת בקפידה בכדי להשיג את המבנה הייחודי שלה, ולצורך כך הוציאה אפל פטנט מיוחד.

גם לסניף אפל במרכז זורלו באיסטנבול עיצוב נדיר, כאשר מלמעלה החנות נראית כמו מחשב מקבוק. התקרה עצמה עשויה מפלסטיק מחוזק וקירות זכוכית בגובה שלושה מטרים ובאורך עשרה מטרים, והיא מוחזקת באמצעות סיליקון. גם כאן מדרגות זכוכית מובילות מתחת לפני הקרקע אל הכניסה ואור טבעי שוטף את כל החנות כולה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים