שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » אפי קפיטל והמדריך לרוכשים: הדברים שצריך לבדוק לפני שאתבוחרים דירה
FREEPIK

אז איך בוחרים דירה חדשה למגורים או להשקעה? האם חשוב לברר קודם על הגודל והאיכות שלה או שדווקא המיקום החשוב יותר? איזה דברים כדאי תמיד לבדוק וממה כדאי להיזהר ועם מי בכלל כדאי להתייעץ לפני שעושים החלטה כל כך חשובה? 

כל הדברים הללו הם כאלו שמעסיקים רוכשים לעתיד בלי שום ספק. אם מדובר דירה למגורים – אנו רוצים להיות בטוחים שנמצא את האחת שתענה על כל הדרישות שלנו, ואם זו דירה לצרכי השקעה אנו רוצים להבטיח נכס מניב עד כמה שרק אפשר. כדי לענות על כל השאלות האלו, פנינו לנציגי חברת אפי קפיטל בראשותו של היזם אפי שקדי שכבר אכלסה קרוב ל-6000 משפחות בנקודות שונים בארץ ואלו הם הדברים החשובים שהם הצביעו עליהם לפני קניית דירה מקבלן, מה שנקרא לגזור ולשמור. 

מי היזם ומי הקבלן?

רוכשים רבים חושבים שמדובר בכל המקרים על אותו גורם. היזם הוא זה שגם בונה את הדירה, נשמע הגיוני, לא? ובכן – בקרוב המקרים זה לא ככה בכלל והיזם שוכר לשירותיו קבלן חיצוני לביצוע הבנייה. מיהו אותו קבלן? האם יש לו פרויקטים מוצלחים באמתחתו? האם הוא ידוע ככזה שעושה את העבודה בזמן והאם יש תביעות עומדות נגדו בשלבים שונים? חשוב לענות על כל השאלות הללו ולהבין במי מדובר. חברות הבנייה הגדולות כמו אפי קפיטל למשל, מחזיקות קבלן אינהאוס כדי להבטיח את טיב העבודה ולתת את המענה המקצועי ביותר עבור הדיירים. 

איכות חומרי הגלם והידע המקצועי

אירוני שרוכשי דירות ישראלים רבים עדיין מוכנים לקבל כמובנת מאליה את התפיסה הישנה שאומרת שזה בסדר לקבל מפרטים בסיסיים לדירות וחומרי בנייה זולים אם בוחרים בסטנדרט של הקבלן. אם תראו את הפרויקטים השונים של אפי קפיטל תבינו שזו תפיסה מיושנת. כיום יזמים מובילים מבינים שכדי לצמוח בטווח הרחוק צריך להראות ללקוחות השקעה ולא רק סימון וי על בנייה הבית. זה אומר חומרים חזקים, איכותיים ועמידים יותר, תכנון אדריכלי מקצועי יותר שלא מסתכל על הבניין וסביבתו בעתיד הקרוב, אלא יוצא מתוך מחשבה על הסביבה בעתיד ושימוש בתשתיות וטכנולוגיות מתקדמות בלבד. 

חוזים מפורטים בלבד

כל דבר ולו הקטן ביותר (וזה משהו שהדגישו בפנינו במיוחד המומחים של אפי קפיטל) חייב להיות מעוגן תמיד בחוזה. זה אומר תאריכים של כל שלב עד הכניסה, התחייבויות החברה בפניכם ופירוט של כמה שמגיע לכם. אם הבטיחו לכם למשל מחסן וחנייה צמוד, חשוב לבדוק שזה באמת מצוין בחוזה. הרבה רוכשים בוחרים שלא להיעזר בעורך דין לקניית דירה מקבלן מפני שעל פניו היא פשוטה יותר מרכישת דירה יד שנייה וזה בסדר גמור, אבל עדיף לעשות את זה מול חברה מסודרת ובעיקר הוגנת ומקצועית. 

סביבת הפרויקט

אז דיברנו עד עכשיו על הנכס עצמו, אבל מה לגבי השכונה בה הוא נמצא? האם מדובר על אזור עם צביון קהילתי? האם יש בקרבת מקום תחבורה ציבורית, אזורי מסחר ומתקנים קהילתיים? האם בקרבה לכבישי גישה מרכזיים בישראל? כל הדברים הללו הם חשובים ויש לבחון אותם. אפי קפיטל ויזמים מובילים בארץ כבר השכילו להבין שזה חשוב לא פחות והם יודעים להציע פרימיום לוקיישן ללקוחות שלהם ובפרט למי שמחפש חיי קהילה עשירים. בבואכם לבחור את היזם הבא שיבנה את הדירה שלכם, רצוי לוודא שגם מחזיק בתפיסה הזו ושאתם רוכשים דירה במיקום מנצח באמת. בהצלחה!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים