שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אסון בבני ברק: ילד בן שבע נפל ממרפסת בקומה שלישית, מצבו קשה
ילד בן שבע פונה הערב לבית החולים בלינסון בפ"ת כשמצבו קשה וכשהוא מורדם ומונשם, לאחר שנפל ממרפסת ביתו בקומה השלישית בבני ברק
זירת הנפילה | צילום: דוברות הצלה

כונני הצלה הוזעקו הערב (שני) לרחוב הגליל בבני ברק בעקבות דיווח על נפילה מגובה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הצוותים טיפול רפואי לילד בן 7 שנפל ממרפסת דירה בקומה השלישית, וסבל מחבלה רב מערכתית. הוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 18:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על ילד שנפל ממרפסת דירה בקומה השלישית בבניין מגורים בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון.

עוד מבחזית החדשות

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, יוסי אילוז סיפר: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפל ממרפסת בבניין, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות, קיבועים, הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים."

לוי יצחק פקשר והאחים איתמר ואמיתי יחיאל, חובשי איחוד הצלה שהעניקו לו סיוע ראשוני סיפרו: "לדברי השכנים ועוברי אורח הילד נפל ממרפסת ביתו בקומה השלישית. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר קשה, עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים