שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אנחת רווחה בארה"ב: שני הצעירים שנעלמו נמצאו בריאים ושלמים
צוותי חיפוש והצלה מארגון "חברים" במחוז רוקלנד, איתר את שני הצעירים בעלי הצרכים המיוחדים שנעדרו בסאם פוינט ניו יורק, לאחר יותר מ-17 שעות חיפושים
מתנבי "חברים" רוקלנד לאחר החיפושים | צילום: Yeshiva world news

צוותי איתור והצלה של ארגון "חברים" ממחוז רוקלנד בניו יורק, שהחלו ביום שישי בבוקר בחיפושים נרחבים, איתרו את שני הצעירים הנעדרים בעלי הצרכים המיוחדים בסאם פוינט ניו יורק. השניים שנעלמו באמצע טיול אותרו ברוך במצב טוב. החיפושים אחריהם נמשכו יותר מ-17 שעות, וכללו ארגוני הצלה נוספים וסוכנויות ממשלתיות. מתנדבי ארגון "חברים" רוקלנד איתרו את הצעירים פחות משעתיים לאחר שנכנסו לשטח עם הצוות שלהם.

צוות החיפוש וההצלה של ארגון "חברים" רוקלנד מונה כ-100 מתנדבים המתאמנים בכל יום ראשון כל השנה בשטח הררי מסוכן כמו גם בהרי הקטסקילס, וברשותם ציוד שלא מבייש צבא.

עוד מבחזית החדשות

הרב אברהם פרידמן, הצ'אפלין של מחלקת השריף של מחוז אולסטר הביע את תודתו לכל רשויות אכיפת החוק בזירה, כמו גם לשריף מחוז אולסטר שהשתמשו ברחפנים עם טכנולוגיית אינפרה כדי לנסות ולאתר את הנעדרים.

כשעתיים לאחר שנמצאו שני הנעדרים, הם הוצאו על ידי טרקטורונים אל מאות מתנדבים בשירה ובריקודים. בחסדי השם מצבם של שני הצעירים טוב למרות הליכה של כ-15 שעות בשטח מסוכן וכן שני ממטרי גשם חזקים וסופות רעמים.

עוד מבחזית החדשות

אתר Yeshiva world news מדווח כי המשפחה מסרה שהם אסירי תודה לכל אנשי אכיפת החוק, כמו גם לכל המתנדבים שעבדו ללא לאות כדי למצוא את בני משפחתם האהובים. משטרת מדינת ניו יורק, שומרי היערות, כמו גם מחלקת השריף של מחוז אלסטר שעבדו יד ביד עם כולם.

כזכור, ביום שישי האחרון, התפרסו כ-200 מתנדבים מארגון הצלה וארגון חברים וארגונים נוספים כדי לסייע למשטרת ניו-יורק ולכוחות הביטחון בחיפושים אחר שני הצעירים החרדים שנעלמו בסאם פוינט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים