שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אנחנו לא ברוסיה": ח"כ אייכלר בעד ביטול חוק הגיוס לכלל האוכלוסיה
לטענת ח"כ אייכלר יש לבטל את חובת הגיוס לכלל האזרחים | לדבריו: "אני לא מאמין בחיילי כפיה" | "בעידן הטכנולוגי זה עניין מקצועי לחלוטין"
ישראל אייכלר | צילום: אתר הכנסת

לקראת חידוש החקיקה בנושא חוק הגיוס, קרא הערב (רביעי) ח"כ ישראל אייכלר לביטול חובת הגיוס לצבא, עבור כלל האוכלוסייה.

לדברי אייכלר "אני לא מאמין בחיילי כפיה. אני חושב שצריך לאפשר לכל אדם שהצבא רוצה אותו והוא רוצה לשרת, לקבל את התמורה המלאה וההערכה העצומה שאנחנו רוחשים לאנשים שמסכנים את חייהם", אמר בראיון לרדיו 'קול חי'.

עוד מבחזית החדשות

לטענת אייכלר "היום בעידן הטכנולוגי זה עניין מקצועי לחלוטין. לא יתכן שכל מי שהגיע לגיל מסוים מתאים להיות חייל. גם הצבא עצמו עובר תהליכים כאלה".

עוד אמר אייכלר כי "צריך לבטל את גיוס החובה. היא נועדה כדי ליצור כור היתוך ולשנות את החברה. אנחנו רוצים לשמור על אופי החיים שלנו וזכותו של כל אדם להתגייס למסגרת שמתאימה לו ולא למסגרת שלא מתאימה לו. "זו מדינה דמוקרטית. ברוסיה לוקחים אנשים לגיוס בכוח, מדינה דמוקרטית צריכה לאפשר גיוס מקצועי בלבד".

בדבריו התייחס אייכלר לצעדים של יהדות התורה נגד הקואליציה: "יהדות התורה החליטה שאי אפשר להמשיך את ההתעלמות וההתעללות של פקידי האוצר בנציגי המפלגה. "ברגע שעבר התקציב הוא שייך לאותו משרד ממשלתי, אבל למרות זאת כל דבר שאתה רוצה להוציא אתה צריך אישור מ"פקיד האוצר ירום הודו". מדובר בהוצאות שהם בתוך התקציב. פרוש ומקלב מחכים שבועות ואפילו חודשים לאישור ולא מוצאים פתרון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים