שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אמסלם ליו"ר ההסתדרות: "אתה תדאג לעובדים ואנחנו נדאג לדמוקרטיה"
לאחר שבקואליציה דחו את הצעת הפשרה של יו"ר ההסתדרות, תקף השר אמסלם את היו"ר: "אתה בעצם דואג לאליטות שהפסידו את הבחירות במקום לדאוג לדלת העם"
השר דודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

השר דודי אמסלם תקף בחריפות את יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, בעקבות הצעת הפשרה שהציע לחקיקה המשפטית ולפיה בקואליציה ירככו עוד את עילת הסבירות ולא יחוקקו חקיקה משפטית במשך 18 חודשים.

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב אמסלם: "מר ארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות, להזכירך אתה מייצג עובדים שרובם אנשי ליכוד שנאבקים על פרנסתם! סוגיית הרפורמה המשפטית אמורה להיות מוכרעת בכנסת ישראל, ולא במסדרונות ההסתדרות המפא"יניקית. נראה לי שהתבלבלת קצת…".

עוד מבחזית החדשות

עוד כתב אמסלם: "אתה בעצם דואג לאליטות שהפסידו את הבחירות במקום לדאוג לדלת העם. אם אתה כל כך רוצה להביא פתרון, תדאג שהרפורמה תעבור! זה בדיוק מה שרוב העובדים המאוגדים בהסתדרות שלך רוצים ומצפים ממך. אני מציע שאתה תדאג לעובדים- ואנחנו נדאג לדמוקרטיה הישראלית שנלקחה בשבי מזה 40 שנה על ידי האליטות מהשמאל".

המתקפה הזו מגיעה לאחר שכאמור, בליכוד דחו את הצעתו של בר דוד וטענו: "ההצעה מטעם ההסתדרות, שזהה לחלוטין להצעת לפיד, היא קבלה חד צדדית של עמדת האופוזיציה כפי שהיא הייתה מתחילת הדרך. ההצעה מעקרת לחלוטין את התיקון בנושא הסבירות ומחייבת ויתור מוחלט על כל שאר מרכיבי הרפורמה".

לאחר שבליכוד דחו היום) את המתווה של יו"ר ההסתדרות ויו"ר נשיאות המגזר העסקי, מתקיימת כעת פגישה מכרעת בבית ההסתדרות בתל אביב, שבה יכריע ארנון בר-דוד אם "להוריד את השאלטר" לקראת ההצבעה מחר על ביטול עילת הסבירות. אולם, שורת ראשי ועדי עובדים בארגון הבהירו: "אם תוכרז שביתה – לא נשתתף בה". במקביל, נשיא המדינה שנחת בישראל לאחר שסיים את ביקורו המדיני בארה"ב, פועל יחד עם צוותו למצות את ניסיונות ההידברות במטרה להגיע להסכמה בין הצדדים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. צודק בהחלט, שמר ארנון ידאג להוזיל את יוקר המחיה. ידאג שהעובדים יקבלו משכורת טובה ולא משכורת רעב. קודם כל שיוכיח שהוא טוב בתפקידו ולאחר מכן יתערב בענייני הממשלה. השביתות לא תורמות לעובדים מאומה ולא מעלות להם את המשכורות. גם ככה ההסתדרות איננה שקופה ויש הרבה אבטלה סמויה בתוכה שמור לי ואשמור לך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים