שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אם החרדים יצטרפו לקואליציה – לא נהיה שם"
ליברמן בהצהרה
ליברמן: "אנחנו לא נשב באותה ממשלה עם נתניהו ולא עם גפני ליצמן ודרעי, המשמעות היותר מרחיקת לכת של צירוף ש"ס ויהדות התורה זה החזרת נתניהו לשלטון"
אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו | צילום: המכון הישראלי לדמוקרטיה

שר האוצר ליברמן פתח היום (שני) את ישיבת סיעת ישראל ביתנו בהצהרה לתקשורת בה אמר כי אם "ש״ס ויהדות התורה יצטרפו לקואליציה, אנחנו לא נהיה שם".

את דבריו פתח: ״התגעגענו לאקשן. מושב החורף זה המושב הכי ארוך, קריטי ומעניין, תפקידנו בממשלה הוא להבטיח צמיחה ויציבות ולכן אנחנו נחושים גם להעביר את התקציב וגם לשמור על שלמות הקואליציה".

השר המשילך בקו המחרים ואמר: "לאחרונה שמעתי כל מיני דיבורים על הרצון של כמה גורמים בקואליציה לצרף את ש״ס ויהדות התורה. אם זה קורה אנחנו לא נהיה שם. לאמירה הזאת לצרף אותם יש משמעות והשלכות מרחיקות לכת".

הוא הדגיש: "אם מישהו מתכוון לצרף אותם אז ישראל ביתנו לא תהיה שם. המשמעות היותר מרחיקת לכת של צירוף ש"ס ויהדות התורה זה החזרת נתניהו לשלטון. ברור שהם לא יתמכו ברוטציה ויצטרכו לשנות את הרכב הקואליציה מהתחלה ועד הסוף – והמשמעות היא שנתניהו יחזור.

"אנחנו לא נשב באותה ממשלה עם נתניהו ולא עם גפני ליצמן ודרעי".

"אני כשר האוצר וכיו״ר סיעת ישראל ביתנו הייתי מאוד ברור בנושא מדיניות הקורונה ואני שמח שהעמדה שלנו לא לסגור את המשק, לא לחיות בסגרים ולנסות לחיות לצד הקורונה זו מדיניות שמוכיחה את עצמה. אם נראה המשך בירידה בנתוני התחלואה גם בשבוע הבא אז נלך להקלות נוספות – ישיבה חופשית בחוץ במסעדות ותיירות נכנסת לכל המחוסנים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים